سرپرست معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، پاسخگوی مستقیم تماسهای شهروندان بود.
حضور سرپرست معاونت حملونقل شهرداری قم در سامانه ۱۳۷
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در ادامه اجرای هفتمین دوره طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو که همزمان با دهه کرامت آغاز شده است، امروز رضا خانهزاد یزدی بهصورت مستقیم پاسخگوی تماسهای شهروندان در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم بود.
سرپرست معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری قم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به ۲۳ تماس مردمی در حوزههای مختلف ازجمله اتوبوسرانی، تاکسیرانی، تقاطعها و… پاسخگو بود.
گفتنی است ۶ دوره طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو با بازخورد مناسبی در بین شهروندان روبهرو شد که هفتمین دوره آن از هفته گذشته آغاز شده است.
https://shahr20.ir/?p=69564
نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Friday, 29 November , 2024