آموزش ۱۵۵۰ نفر دانش‌آموز قمی در حوزه ایمنی و مدیریت بحران

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: هزار و ۵۵۰ دانش‌آموز قمی در اردیبهشت‌ماه سال جاری آموزش حوزه ایمنی و مدیریت بحران گذراندند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آموزش ۱۵۵۰ نفر دانش‌آموز قمی در حوزه ایمنی و مدیریت بحران
شناسه : 69415 | انتشار : 08 خرداد 1402 - 19:12   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی برزویی با اشاره به همکاری مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری با اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص ارائه خدمات آموزشی ایمنی و مدیریت بحران به دانش‌آموزان شهر قم در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اظهار داشت: در اردیبهشت‌ماه سال جاری و در قالب دو طرح آموزشی مدرسه آماده و کودکان آماده در مدرسه (کام) به بیش از ۱۵۵۰ نفر دانش‌آموز خدمات آموزشی ارائه‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب مرکز آموزش‌های کام که با همکاری سازمان آتش‌نشانی، سازمان مدیریت پسماند و سازمان پارک‌ها و فضای سبز راه‌اندازی شده، تعداد ۹۹۰ نفر دانش‌آموز (معادل ۲۹۷۰ نفر ساعت) در اردیبهشت‌ماه از خدمات این مرکز استفاده کردند.

به گفته مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم، همچنین در قالب طرح مدرسه آماده که ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه و با همکاری سازمان آتش‌نشانی و جمعیت هلال‌احمر استان برنامه‌ریزی و اجرایی شده، تعداد۵۶۰ نفر دانش‌آموز (معادل ۱۸۴۰ نفر ساعت) در این طرح آموزشی شرکت کردند.

وی ادامه داد: مجموعاً در قالب این دو طرح آموزشی ۴۸۱۰ نفر ساعت دانش‌آموزان از خدمات آموزشی ایمنی و مدیریت بحران بهره برده‌اند.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.