آغاز هفتمین دوره طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» در قم

هفتمین دوره طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» همزمان با دهه کرامت در شهرداری قم آغاز شد و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری پاسخگوی بیش از ۳۰ تماس شهروندان در موضوعات مختلف خدماتی، فنی، ترافیکی و.... بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز هفتمین دوره طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» در قم
شناسه : 69203 | انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» در راستای پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه مدیران ارشد شهری در ارتباط با شهروندان قمی در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، وارد هفتمین دوره اجرایی خود شد.

در نخستین برنامه این طرح، امروز مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم پاسخگوی مستقیم و بدون واسطه با مردم و شهروندان بود.

در این برنامه مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری پاسخگوی بیش از ۳۰ تماس شهروندان در موضوعات مختلف خدماتی، فنی، ترافیکی و…. بود.

نوشته های مشابه
خادمیاران رضوی قم به استقبال دهه کرامت می‌روند
استقبال ۵۰ هزار نفری از «موسی کلیم‌الله» در قم
لزوم تشکیل ساختار بانوان در شهرداری قم
مرکز نفس مجتمع خیرین سلامت قم افتتاح شد
ضرورت تجهیز آتش‌نشانی قم به نردبان‌های بلندمرتبه
جزئیات جشن‌های دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.