۸۸۴ واحد مسکن مهر از تعهدات استان قم باقیمانده است

شهر بیست/ مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به تعداد واحدهای باقیمانده مسکن مهر در استان گفت: از میزان تعداد تعهد کل استان تعداد ۸۸۴ واحد باقیمانده که ۶۰۰ واحد آن در مراحل قضایی بوده و ۲۸۴ واحد نیز در مرحله ساخت و تکمیل است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۸۸۴ واحد مسکن مهر از تعهدات استان قم باقیمانده است
شناسه : 6916 | انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، حسن صبوری با اشاره به تعهد استان برای احداث مسکن مهر اظهار داشت: تعداد کل این تعهد در کلان‌شهر قم برابر با ۴۳ هزار و ۵۰۴ واحد بوده که از این تعداد ۴۲ هزار و ۶۲۰ واحد تکمیل و افتتاح‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به جزئیات وضعیت مسکن مهر در قم گفت: تعداد مسکن مهر اعم از اجاره‌داری ۹۹ ساله، تفاهم‌نامه سه‌جانبه و اجاره‌داری ۵ ساله در قالب ۲۷ هزار و ۸۰۰ واحد و احداث واحد خود مالکین به تعداد ۸ هزار و ۵۶۸ واحد که شامل تعاونی‌های خودمالک و خودمالکین انفرادی می‌شود جزء تعهدات این اداره کل در بحث مسکن مهر هستند.

وی ادامه داد: تعداد ۳ هزار و ۹۵۴ واحد در بافت فرسوده از تسهیلات وام مسکن مهر استفاده کرده‌اند،  همچنین ۲هزار و ۲۰۸ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار و ۴۱ هزار و ۲۹۶ واحد نیز در شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت احداث‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم  خاطرنشان کرد: بیش از ۴۳ هزار  واحد مسکن مهر برای کل استان قم بوده که ۴۱ هزار واحد شهر قم در  پردیسان با اداره کل راه و شهرسازی استان بوده است.

صبوری با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۲ هزار واحد مسکن مهر در قم افتتاح‌شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۴۰ هزار و ۴۱۲ واحد در شهر قم بوده و از تعداد ۸۸۴ واحد باقیمانده، ۶۰۰ واحد دارای پرونده قضایی است که به‌محض حل مشکلات حقوقی و قضایی، به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: ۲۸۴ واحد باقیمانده پروژه ۲۵۶ واحدی تعاونی مسکن مروارید سازان نوین استان قم و ۲۸ واحد پروژه تعاونی پیشگامان توسعه مسکن واحدهای باقیمانده مسک مهر در استان قم است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.