تشریح جزئیات برگزاری مانور امداد و نجات شهری در قم

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به برگزاری مانور امداد و نجات شهری و شبیه‌سازی زلزله، گفت: این مانورها برای هماهنگی و ارتباط بیشتر دستگاه‌ها و تیم‌های امدادی و خدمات‌رسان و شناسایی نقاط ضعف تیم‌های عملیاتی برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشریح جزئیات برگزاری مانور امداد و نجات شهری در قم
شناسه : 68533 | انتشار : 20 اردیبهشت 1402 - 21:42   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی برزویی در حاشیه برگزاری مانور امداد و نجات شهری اظهار داشت: این مانور شبیه‌سازی و عملیاتی زلزله صبح امروز با مشارکت دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در پروژه فاز ۵ عمار یاسر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مانورها در راستای هماهنگی بیشتر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی صورت می‌گیرد، ابراز کرد: عملیات جست‌وجو در این مانور در دو جبهه توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و هلال‌احمر به انجام رسید.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: با توجه به اتصال شریان‌های حیاتی و انشعابات اماکن شبیه‌سازی‌شده، بلافاصله تیم‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌منظور قطع انشعابات وارد عمل شده و اقدام به قطع این انشعابات کردند.

وی با تأکید بر اینکه بعد از اعلام اتمام عملیات توسط فرمانده عملیات، اقدامات در راستای آواربرداری آغاز شد، مطرح کرد: این آوارها توسط ماشین‌آلات شهرداری و بنیاد مسکن به محل‌های مشخص‌شده منتقل شدند.

برزویی یادآور شد: این مانورها برای هماهنگی و ارتباط بیشتر دستگاه‌ها و تیم‌های امدادی و خدمات‌رسان صورت گرفت و با وجود برخی ضعف‌ها، امیدواریم در آینده این ضعف‌ها و مشکلات به حداقل برسد.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.