در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

تربیت ۶۵۰ هنرجو در انجمن هنرهای تجسمی قم

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم از تربیت ۶۵۰ هنرجو در ۱۵ دوره آموزشی انجمن در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: برپایی چهار نمایشگاه و برگزاری ۹ کارگاه آموزشی از دیگر فعالیت‌های این انجمن در سال گذشته بوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تربیت ۶۵۰ هنرجو در انجمن هنرهای تجسمی قم
شناسه : 68356 | انتشار : 20 اردیبهشت 1402 - 21:53   پرینت

وحید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، به تشریح فعالیت‌های انجمن هنرهای تجسمی قم در سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های انجمن به حوزه آموزش و تربیت هنرجو اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس در سال گذشته دوره‌های آموزشی انجمن در رشته‌های «طراحی»، «طراحی پوستر»، «طراحی و نقاشی»، «طراحی تصویرسازی»، «کاراکتر دیزاین»، «حجم»، «تصویرسازی خلاق»، «تذهیب»، «نقاشی»، «گل و مرغ»، «مبانی هنر»، «تایپوگرافی»، «مینیاتور»، «نقاشی نوجوان» و «خلاقیت کودکان»، به طور منظم در تمام فصول با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم از تربیت ۶۵۰ هنرجو در ۱۵ دوره آموزشی انجمن خبر داد و تصریح کرد: هنرمندان مطرح استان نظیر استاد حسنعلی یگانه بهمن، محسن مقدادی، هادی گل محمدی، رضا عربستانی، حسین اسلامی، حسین چمن‌خواه و محمد سید ابراهیمی در این دوره‌ها به تربیت هنرجو پرداختند.

سلیمانی همچنین به برگزاری چهار نمایشگاه تجسمی در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: نمایشگاه گروهی نگارگران استان قم، نمایشگاه تجسم هنر، نمایشگاه نقاشی خلاق کودک و نوجوان و نمایشگاه نگارگری ثقلین در سال گذشته به همت و مشارکت انجمن هنرهای تجسمی استان در نگارخانه‌های فرهنگ و اشراق برپا شد.

وی همچنین از برگزاری ۹ نشست و کارگاه هنرهای تجسمی در گالری فرهنگ خبر داد و گفت: ۴ نشست به صورت تئوری و ۵ کارگاه عملی در سال ۱۴۰۱ برگزار شد که از جمله آنها می‌توان به کارگاه‌های «نقاشی»، «نقاشی خط»، «گرافیک»، «خوشنویسی» و «نگارگری» اشاره کرد.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم در خصوص برنامه‌های این انجمن در سال جاری، گفت: علاوه بر تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تئوری و عملی در طول سال، برگزاری جشنواره دو سالانه «تصویرسازی»، «طراحی» و «کاریکاتور» پیش‌بینی شده است.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نسبت‌به نوسازی و تجهیز وسایل آموزشی انجمن اقدام کنیم.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.