سامانه ۱۳۷ بستری برای پیگیری دغدغههای شهروندان قمی
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی مدیر منطقه یک شهرداری در جلسه هماندیشی کاربران سامانه ۱۳۷ منطقه و مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی شده و هماینک شهروندان بدون مواجهه و هرگونه انتظار و خواستهای از سوی مبدأ اجرایی، به خواستههای شهری خود خواهند رسید.
به گفته وی، سامانه ارتباط مردمی شهرداری با هدف برقراری ارتباط مستقیم بین مردم و مسئولین مدیریت شهری بهمنظور تحقق سیستم واحد مدیریت شهری جهت وحدت عمل مجموعه مدیریت شهری در سطح شهر در راستای افزایش ضریب رضایتمندی شهروندان، صرفهجویی در امکانات، منابع انسانی و زمان از دغدغههای مناطق بوده که با آسیبشناسی مستمر و برنامه مدون گام بزرگی در توزیع عادلانه خدمات در پی دارد.
مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه حیات اجتماعی انسانها مبتنی بر مشارکت است ادامه داد: مادامیکه مشارکت رخ ندهد، نهتنها تعالی و توسعه ناکارآمد است بلکه حیات اجتماعی نیز در معرض خطر است و این موضوع میبایست با ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و بحث مطالبه گری تحقق یابد.
وی ضمن تشکر از زحمات پرسنل در ایام پایانی سال و آغاز سالی که همراه با مناسبتهای نیمه شعبان و سال نو و بیشترین حجم پیامهای شهروندان در زمینههای متنوع خدمات شهری بود ابراز کرد: اهمیت به تماسها و پیامهای شهری که بهعنوان ناظر بر عملکرد مجموعه مدیریت شهری بوده میتواند نقش مؤثری در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان ایفا کند و همکاران با جدیت و اهتمام بیشتر نسبت به پاسخگویی مناسب به درخواستهای واصله اقدام کنند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Saturday, 30 November , 2024