بهای پارکینگ در ایام مناسبتی در قم رایگان شود

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم بر لزوم رایگان شدن بهای پارکینگ در روزهای مناسبتی تأکید کرد و گفت: باید مدیریت پارکینگ‌ها از ورودی شهر انجام شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهای پارکینگ در ایام مناسبتی در قم رایگان شود
شناسه : 67733 | انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در هشتادوچهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، با اشاره به مناسب‌های چند ماه گذشته، اظهار داشت: شهرداری خدمات زیادی به شهروندان و زائران ارائه می‌دهد و باید از کار شبانه‌روزی شهرداری قدردانی شود. 

وی به ساخت پارکینگ و مشکلات آن در شهر قم اشاره کرد و افزود: شهر قم در خصوص ساخت پارکینگ همیشه مشکلاتی داشته‌ و مدیریت خوبی در تأمین پارکینگ در شهر وجود ندارد و باید برای آن تدابیری اندیشیده شود. 

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم به تعطیلات سه‌روزه عید فطر اشاره و ابراز کرد: باید پیش‌بینی لازم برای حضور مسافران در ایام مناسبتی بشود و باید گیت‌ها تقویت‌شده و پارکینگ‌ها مدیریت شود و این مدیریت باید از ورودی شهر انجام‌شده و کار سختی نیست، اما پیش‌بینی‌نشده و نارضایتی در بین زائران ایجاد می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: باید اطلاع‌رسانی در مورد ظرفیت پارکینگ‌ها به‌درستی انجام شود تا زائر مجبور به رها کردن خودرو خود در بین راه نشود که لازم است این پیش‌بینی‌ها زودتر و به‌موقع انجام شود. 

محرری در ادامه لزوم ارائه خدمات رایگان به مسافران در ایام تعطیل را مطرح و تصریح کرد: قرار نیست برای حضور یک شب زائر در شهر قم این مبلغ پارکینگ دریافت شود، درحالی‌که ما باید خدمات پذیرایی نیز ارائه دهیم و باید در پیوست برنامه‌های فرهنگی دیده شود. 

وی ادامه داد: باید پارکینگ‌دار نیز با شهرداری در این ایام مناسبتی همکاری کند و این همکاری در شرایط آگهی قید شود و متأسفانه در همین چند مناسبت گذشته دریافت بهای پارکینگ نارضایتی زیادی در جامعه ایجاد کرده و باید طرح کاملی دراین‌باره تهیه شود. 

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.