نظافت و پاکیزگی قم در ایام نوروز

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم با اشاره به اینکه در ایام نوروز شاهد نظافت و پاکیزگی مناسبی در سطح شهر قم هستیم، گفت: حفظ و نگهداری از زیبایی‌های شهری وظیفه همه دستگاه‌ها و شهروندان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نظافت و پاکیزگی قم در ایام نوروز
شناسه : 66841 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت در گفت‌وگویی اظهار داشت: ستادهای هشت‌گانه شهرداری با استفاده از لوازم و تجهیزات مورد نیاز و در اختیار قرار دادن نقشه‌ها و اطلاعات به زائران، فعالیت خوبی را دارند.

وی با بیان اینکه در این ستادها زائران و مسافران نوروزی به حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، اماکن دیدنی شهر، اماکن اسکان و بوستان‌ها راهنمایی می‌شوند، ابراز کرد: همچنین آتش‌نشانی فعالیت خوبی برای حفظ ایمنی زائران داشته و در اماکن اسکان و ورودی‌های شهر نیز مستقر شده‌اند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگویی مردم عزیز بوده و در بازدیدی که از سطح شهر شد، الحمدالله شهر وضعیت تمیزی داشته و پسماندها خوب جمع شده بود و نظافت و پاکیزگی مناسبی در شهر ایجادشده است.

وی با اشاره به اقدامات سازمان سیما و منظر شهرداری عنوان کرد: فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام‌شده است؛ شهرداری تلاش خودش را می‌کند اما سیما و منظر شهری را باید خود مردم احساس کرده و از آن‌ها نگهداری کنند.

سبحانی ثابت خاطرنشان کرد: وظیفه همه مردم و دستگاه‌ها بوده که زیبایی‌های شهری را حفظ کنند و امیدواریم زیبایی‌های شهرمان با فعالیت خوب سازمان سیما و منظر بیشتر شود.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.