قیمت زولبیا و بامیه در قم اعلام شد

شهر بیست/ رئیس اتحادیه قنادان استان قم با اشاره به کمبود شکر در شهر قم و مشکلات ایجاد شده برای قنادی‌ها گفت: نرخ زولبیا و بامیه واحدهای ممتاز ۱۷ هزار تومان، واحدهای درجه یک ۱۵ هزار و پانصد تومان و واحدهای دیگر ۱۴ هزار تومان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قیمت زولبیا و بامیه در قم اعلام شد
شناسه : 6681 | انتشار : 18 اردیبهشت 1398 - 09:45   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، حسن صادق زاده اظهار داشت: نرخ زولبیا و بامیه واحدهای ممتاز ۱۷ هزار تومان، واحدهای درجه یک ۱۵ هزار و پانصد تومان و واحدهای دیگر ۱۴ هزار تومان است.

وی با اشاره به کمبود شکر در شهر قم و مشکلات ایجاد شده برای قنادی‌ها افزود: شکری در قم وجود ندارد، بازرگانی استان اقدامات زیادی برای کمبود شکر انجام داده است ولی شکر در قم بارگیری نمی‌شود.

رئیس اتحادیه قنادان استان قم تصریح کرد: فرمانداری و استانداری و مسئولان قم همه پیگیر مشکل کمبود شکر در استان هستند و مشخص نیست که شکر چه زمانی وارد قم می‌شود چون پول هم واریز شده است.

صادق‌زاده بیان کرد: متاسفانه مشخص نیست که چه سیاستی در زمینه شکر در قم وجود دارد و مشکل از کجا هست چون پول هم واریز شده ولی شکر در قم با مشکل کمبود روبه‌رو است.

وی ادامه داد: شهرهای دیگر مثل قم با مشکل شکر روبه‌رو نیستند و شکر در بازار موجود است ولی با توجه به اینکه قم زائرپذیر است و مصرف باقلوا و شیریتی در این شهر بالا است موضوع شکر با مشکل روبه‌رو شده است.

رئیس اتحادیه قنادان استان قم گفت: جمعیت قم نسبت به شهرهای کاشان و اراک بسیار بیشتر است، معمولاً به اندازه جمعیت شکر اختصاص پیدا می‌کند و تاکنون موضوع کمبود شکر و روغن در قم برطرف نشده است.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: مسئولان استان اقدامات اساسی برای برطرف کردن مشکل شکر انجام دادند ولی تاکنون مشخص نشده که نقطه ابهام در کمبود شکر کجا است.

نوشته های مشابه
فریاد در «سکوت»
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
نخستین دستگاه توموتراپی در قم راه‌اندازی می‌شود
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.