معرفی مدیر مسئول «شهر۲۰» به عنوان جوان برتر رسانه در قم

محمد مهدی عنایت‌پور مدیر مسئول پایگاه خبری «شهر۲۰» در مراسم جشنواره جوانان برتر ایران زمین در قم به عنوان جوان برتر در بخش رسانه معرفی و تجلیل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
معرفی مدیر مسئول «شهر۲۰» به عنوان جوان برتر رسانه در قم
شناسه : 65503 | انتشار : 14 اسفند 1401 - 22:20   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، طی مراسمی که همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) با عنوان جشنواره جوانان برتر ایران زمین در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، از محمد مهدی عنایت‌پور مدیر مسئول پایگاه خبری «شهر۲۰» به عنوان جوان برتر در عرصه رسانه تجلیل شد.

در این مراسم ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان و روح‌الله رمضانی نماینده وزارت ورزش و جوانان و اقشار مختلف جامعه حضور داشتند.

خاطرنشان می‌شود محمد مهدی عنایت‌پور فعالیت خبری خود را از اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۰ در خبرگزاری فارس آغاز کرد و سابقه همکاری با خبرگزاری حوزه را نیز در کارنامه دارد.

او از شهریورماه ۱۳۹۷ به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری «شهر بیست» دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال فعالیت است و در این سال‌ها موفق به دریافت جوایز متعدد در رشته‌های گزارش، مصاحبه و تیتر در جشنواره‌های رسانه‌ای استانی و ملی از جمله «جشنواره ملی رسانه شهر»، «جشنواره استانی مطبوعات قم»، «جشنواره ابوذر» و «جشنواره شهرما» شده است.

این فعال رسانه‌ای در حال حاضر جوان‌ترین مدیر مسئول رسانه‌ای استان قم است و مهرماه سال جاری در آیین مهر سینمای ایران در قم که با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی برگزار شد، به عنوان پژوهشگر حوزه سینما و رسانه تجلیل شد.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • احمد گایینی

    تاریخ : ۱۶ - اسفند - ۱۴۰۱

    تبریک و خدا قوت به مهدی عنایت پور عزیز نخبه ی رسانه کشور


    پاسخ