قمی‌ها تخریب عرصه‌های ملی را به یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش دهند

معاون حفاظت و امور اراضی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: در بحث حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی از مردم شریف استان درخواست داریم که به محض رؤیت حریق یا تخریب عرصه‌های ملی با سامانه ۱۵۰۴ یا ۱۳۹ ارتباط گرفته و یا اگر با مقامات محلی در ارتباط هستند این افراد را در جریان قرار دهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قمی‌ها تخریب عرصه‌های ملی را به یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش دهند
شناسه : 65497 | انتشار : 14 اسفند 1401 - 20:43   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمدرضا درزی ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، یکی از وظایف ذاتی این اداره‌کل را تشخیص زمین‌های دولتی از غیردولتی دانست و اظهار کرد: تا زمانی که اراضی دولتی و غیردولتی تفکیک نشوند افراد صاحب قدرت به اراضی مردم که در اختیار دولت است دست درازی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: از مجموعه مساحت ۹۶۰ هزار هکتاری که در مدیریت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم است، تشخیص عرصه‌های دولتی انجام شده و دو هزار و ۲۰۰ فقره پرونده اعتراض داشتیم که تکلیف آن‌ها مشخص شده است.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: تکلیف یک درصد از پلاک‌های استان قم که با استان‌های دیگر همجوار است هنوز تعیین تکلیف نشده که رفع این مشکل در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث حفاظت از عرصه های منابع طبیعی از مردم شریف استان درخواست داریم که به محض رؤیت حریق یا تخریب عرصه های ملی با سامانه ۱۵۰۴ یا ۱۳۹ ارتباط گرفته و یا اگر با مقامات محلی در ارتباط هستند این افراد را در کوتاه ترین زمان در جریان قرار دهند.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.