کارگاه پوستر رضوی فرصتی برای ارائه تولیدات هنری در سطح بین‌المللی است

عضو شورای شهر قم با اشاره به حضور اساتید مطرح گرافیک و جوانان خلاق در کارگاه پوستر رضوی گفت: این کارگاه فرصتی برای رسیدن به ایده‌های جدید است که منجر به تولید آثار تأثیرگذار می‌شود و امیدواریم در آینده نزدیک این آثار در سطح استانی، ملی و بین‌المللی اکران شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارگاه پوستر رضوی فرصتی برای ارائه تولیدات هنری در سطح بین‌المللی است
شناسه : 65127 | انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نرجس نیازمند در حاشیه برگزاری کارگاه پوستر رضوی، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی به میزبانی قم می‌تواند منشأ و آغاز بر رویدادهای ملی هنری در زمینه گرافیک باشد و این یک فرصت مناسبی برای ارائه آثار فاخر ایرانی اسلامی و انقلابی است.

وی اضافه کرد: در این جشنواره شاهد رویش‌های جدید به ویژه جوانان و بانوان هستیم و اساتید مطرح کشور گردهم آمده‌اند تا این رویش‌ها را تقویت کرده و آثاری را رقم بزنند که در تاریخ هنر ماندگار شود.

عضو شورای شهر قم خاطرنشان کرد: گردهمایی اساتید گرافیک و جوانان خلاق در کارگاه پوستر رضوی فرصتی برای رسیدن به ایده‌های جدید است که منجر به تولید آثار تاثیرگذار می‌شود و امیدواریم در آینده نزدیک این آثار در سطح استانی، ملی و بین‌المللی اکران شود.

وی با تأکید بر اینکه رشد هنر انقلابی و اسلامی باید در دستور کار دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد، گفت: جشنواره گرافیک رضوی فرصتی برای تربیت رشد هنرمندان متعهد است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.