تأثیرگذاری پوسترهای رضوی وابسته به قصه‌پردازی خوب است

دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی (آیه) گفت: پوسترهای رضوی باید دارای پیام باشند و پیامی که مخاطب را مورد تأثیر قرار می‌دهد باید قصه خوب داشته باشد و ما برای اینکه پیام مؤثرتری را به مخاطب ارائه و به مخاطب اطلاعات دهیم باید قصه‌پردازی کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأثیرگذاری پوسترهای رضوی وابسته به قصه‌پردازی خوب است
شناسه : 65030 | انتشار : 04 اسفند 1401 - 17:28   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مجتبی مجلسی مدرس ایده‌پردازی در گرافیک و دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی در حاشیه برپایی کارگاه رضوی در قم، اظهار کرد: در این کارگاه سیره امام رضا(ع) و گفتار و احادیث مرتبط با امام از جمله احادیث اخلاقی و توصیه مردم به رفتار و اخلاق و منش خوب ایشان مورد توجه است.

وی با بیان اینکه در هر دوره از جشنواره شاهد ارائه استانداردهای جهانی و ارتقای تکنیک‌ها و اهتمام افراد نسبت به رعایت اصول هستیم، گفت: برگزاری کارگاه پوستر رضوی یک اتفاق جدید و نوآورانه است چراکه استانداردها با نظارت اساتید به یک روال منطقی‌تر می‌رسد و امیدواریم با این کارگاه‌ها شاهد تولید آثار کیفی باشیم.

این مدرس ایده‌پردازی در گرافیک از ارتقای کیفی تصویرسازی مفاهیم دینی به عنوان اهداف کارگاه پوستر رضوی نام برد و گفت: پوسترها باید دارای پیام باشند و پیامی که مخاطب را مورد تأثیر قرار می‌دهد باید قصه خوب داشته باشد و ما برای اینکه پیام مؤثرتری را به مخاطب ارائه و به مخاطب اطلاعات دهیم باید قصه‌پردازی کنیم.

کارگاه پوستر رضوی به‌عنوان یکی از سلسله برنامه‌های هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی از چهارشنبه سوم اسفندماه کار خود را در مجتمع حضرت معصومه(س) شهر قم آغاز کرده و تا جمعه پنجم اسفندماه با حضور هنرمندان کشوری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.