عرضه دوره ۱۶ جلدی آثار علامه طباطبایی در نمایشگاه کتاب دین

مدیر انتشارات «دار زین‌العابدین» از عرضه دوره ۱۶ جلدی آثار علامه طباطبایی برای نخستین‌بار به زبان عربی در غرفه این انتشارات در نمایشگاه کتاب دین خبر داد و گفت: انتشار نهج‌البلاغه بر اساس چهار نسخه خطی، از دیگر آثار جدید این انتشارات است که با کاغذ ایرانی برای اولین بار به چاپ رسیده و مورد استقبال قرار گرفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عرضه دوره ۱۶ جلدی آثار علامه طباطبایی در نمایشگاه کتاب دین
شناسه : 64772 | انتشار : 01 اسفند 1401 - 16:42   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید محمد سیدزین‌العابدین مدیر انتشارات «دار زین‌العابدین» در نمایشگاه کتاب دین اظهار کرد: مجوز این انتشارات از سال ۹۶ صادر شده اما این مجموعه از سال ۸۴ فعالیت خود را دنبال کرده است و ما از سال ۹۶ بیش از ۶۰۰ عنوان و از سال ۸۴ نیز بیش از ۹۰۰ عنوان کتاب در حوزه دین را چاپ کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: بیشتر کتاب‌های این انتشارات در حوزه‌های دینی از جمله ادبیات عرب، فلسفه، حدیث و رجال است و برخی از کتب ما به زبان‌های مختلف عربی و انگلیسی ترجمه شده است.

مدیر انتشارات دارزین‌العابدین از صادرات محصولات این انتشارات به کشورهای عراق، بحرین و کویت یاد کرد و گفت: امسال افزایش تحریم‌ها و گرانی کاغذ موجب تضعیف صادرات شده است اما در کل سالانه بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب را به دیگر کشورها صادر می‌کنیم.

وی ادامه داد: دوره ۱۶ جلدی آثار علامه طباطبایی(ره) به جز تفسیر المیزان که از سال ۹۴ کار آن آغاز شده است از جمله تازه‌های نشر «دار زین‌العابدین» است؛ همه فکر می‌کردند که علامه فقط تفسیر المیزان دارد در حالی که ایشان در روان شناسی، فقه، اصول، عقاید و عرفان آثار مختلفی دارند که در این ۱۶ جلدی گردهم آمده است.

سیدزین‌العابدین عنوان کرد: نهج البلاغه بر اساس چهار نسخه خطی دیگر اثر جدید انتشارات دار زین‌العابدین است که با کاغذ ایرانی برای اولین بار به چاپ رسیده و مورد استقبال قرار گرفته است و امسال ۷۰ چاپ اولی داشتیم که این آثار نیز در نمایشگاه عرضه شده است.

تصاویر پنجمین روز نمایشگاه کتاب دین

تصاویر پنجمین روز نمایشگاه کتاب دین

تصاویر پنجمین روز نمایشگاه کتاب دین

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.