بررسی مشکلات ترافیکی منطقه ۶ قم

جلسه بررسی مشکلات و گره‌های ترافیکی منطقه ۶ و برنامه‌ریزی برای رفع این مشکلات برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی مشکلات ترافیکی منطقه ۶ قم
شناسه : 62559 | انتشار : 01 بهمن 1401 - 18:40   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جلسه بررسی مشکلات و گره‌های ترافیکی منطقه ۶ و برنامه‌ریزی برای رفع این مشکلات با حضور احمد ترکمن مدیر منطقه شش شهرداری، حسن طلایی مشاور شهردار و سرگرد ولایی رئیس پلیس راهور حوزه نیروگاه برگزار شد.

مدیر منطقه شش شهرداری قم، اهتمام به حوزه فرهنگ ترافیک را یکی از راهکارهای توفیق در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک دانست و بر ضرورت استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های شهرداری تأکید کرد.

وی نگاه نزدیک و واقعی به مسائل و مشکلات در جهت حل چالش‌های ترافیکی را لازم خواند و بیان کرد: توسعه منطقه باید متناسب با قدمت منطقه باشد و خواهان ارتقای طرح‌ها و فعالیت‌های راهنمایی و رانندگی در این منطقه هستیم.

ترکمن همچنین بر تعامل ویژه در راستای کاهش بار ترافیکی خیابان شهید زنگارکی، مرکز تجاری بافت پیرامونی، خیابان شهید رئیس کرمی و خیابان امامزاده ابراهیم(ع) تأکید کرد.

در ادامه جلسه سرگرد ولایی با اشاره به برنامه‌های نوروزی پلیس راهور که از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه اجرا می‌شود، گفت: منطقه ۶ از مناطق دارای تراکم جمعیتی بالا و بافت فرسوده زیاد است که نیازمند توجه ویژه به گره‌های ترافیکی این منطقه است که با تعامل شهروندان و ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌توان خدمات شایسته‌ای ارائه کنیم.

همچنین حسن طلایی مشاور شهردار نیز ضمن تقدیر از همکاری پلیس راهور حوزه نیروگاه در جلسات مربوط به منطقه و رفع ترافیک تصریح کرد: زحمات نیروی پرتلاش پلیس در ایجاد امنیت، تأمین آرامش مردم و برقراری انضباط اجتماعی قابل‌توجه بوده و قدردان آن هستیم.

وی تأکید کرد: با استفاده از دانش و تکنولوژی روز و تجهیزات هوشمند و بر پایه تفکر سیستمی و همکاری‌ها و هماهنگی‌های مشترک شهرداری و پلیس راهور اجزای شهر را به شهری موفق ، پیشرو و مطلوب تبدیل خواهیم کرد.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.