تقاطع غیرهمسطح شهدای پرواز قم تا پایان سال افتتاح می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: اسفندماه سال جاری تقاطع غیرهمسطح شهدای پرواز به‌عنوان تکمیل‌کننده رینگ ترافیکی فردوسی در منطقه دو به بهره‌برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقاطع غیرهمسطح شهدای پرواز قم تا پایان سال افتتاح می‌شود
شناسه : 62551 | انتشار : 01 بهمن 1401 - 18:33   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی در جشن خانوادگی «شهر من» که در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عزیززادگان برگزار شد، با تقدیر از همراهی و همکاری شهروندان منطقه دو در اجرای پروژه‌های شهری اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی سه ضلع داشته که مردم در کنار شهرداری و شورا ضلع سوم این اقدامات هستند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته با نگاه شهردار و اعضای شورای شهر به‌ویژه در دوره ششم، اقدامات مثبتی در مناطق کم برخوردار ۲ و ۶ اتفاق افتاده است، افزود: تونل شهدای امنیت یکی از پروژه‌های مهم و طاقت‌فرسای منطقه بود که با همراهی شهروندان این پروژه به بهره‌برداری رسید و شیرینی آن برای شهروندان خواهد بود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ادامه داد: اسفندماه سال جاری تقاطع غیرهمسطح شهدای پرواز به‌عنوان تکمیل‌کننده حلقه ترافیکی فردوسی در منطقه ۲ به بهره‌برداری خواهد رسید تا با تکمیل این رینگ، میدان نبوت به ابتدای جاده قنوات متصل شود.

وی با تأکید بر اهمیت و برنامه‌ریزی برای توسعه فضای سبز منطقه تصریح کرد: باغات سطح منطقه تملک شده است و در آینده نزدیک به بوستان تبدیل خواهد شد.

رحیمی به همکاری استانداری، شهرداری و شرکت توانیر برای جمع‌آوری دکل‌های برق فشارقوی محله محمدآباد اشاره کرد و گفت: این اقدامات بزرگ با اعتباری بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد تومانی از ردیف سفر رئیس‌جمهور به قم اجرایی می‌شود.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.