ظرفیت بودجه حداقل ۸ هزار میلیارد تومانی شهرداری قم برای ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم با تأکید بر اینکه شهرداری برای سال ۱۴۰۲ ظرفیت بودجه حداقل هشت هزار میلیارد تومانی را دارد، گفت: وقتی می‌توان از تسهیلات بانکی برای افزایش ارزش‌افزوده در شهر استفاده کرد، چرا از این ظرفیت استفاده نمی‌شود؟ تسهیلات بانکی فرصتی برای توسعه است و شهرداری از این ظرفیت می‌تواند بهترین استفاده را ببرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ظرفیت بودجه حداقل ۸ هزار میلیارد تومانی شهرداری قم برای ۱۴۰۲
شناسه : 61133 | انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین صابری در جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم، با اشاره به اهمیت ایجاد درآمدهای پایدار اظهار داشت: متأسفانه وقتی می‌بینیم شرایط کشور این وضعیت تورمی را دارد، باید از ظرفیت تسهیلات برای پیشبرد و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌ها بهره ببریم.

وی با انتقاد از عدم به‌کارگیری استفاده از ظرفیت تسهیلات در شهرداری قم، تصریح کرد: تسهیلات بانکی فرصتی برای توسعه است و باید شهرداری از این ظرفیت بهترین استفاده را ببرد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم ادامه داد: وقتی می‌توان از این تسهیلات برای افزایش ارزش‌افزوده در شهر استفاده شود چرا از این ظرفیت استفاده نمی‌شود؟.

وی در ادامه به اهمیت برنامه‌ریزی عملیاتی برای درآمد اشاره کرد و گفت: برای افزایش درآمد و پیوست های درآمدی نیاز به تغییر سیاست داریم.

صابری با تأکید بر اینکه شهرداری قم برای سال ۱۴۰۲ ظرفیت بودجه حداقل ۸۰۰۰ میلیارد تومانی دارد، اضافه کرد: چشم‌انداز برنامه راهبری بر مبنای تورم نیست و باید با تغییراتی این انعطاف‌پذیری برای برنامه‌های مصوب به وجود آید.

نوشته های مشابه
سیمرغ‌های کوتاه فجر در قم به پرواز درمی‌آید
معادل ۲۷۵ هزار دستگاه کامیون در پروژه متروی قم خاک‌برداری شده است
تلاش برای هوشمندسازی تعیین خلاف ساخت‌وساز در قم
طراحی ۴۲ ایستگاه سبز اتوبوس در قم
ترافیک بلوار خداکرم سبک می‌شود
سهم ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی در بودجه شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.