توضیحات سقائیان‌نژاد درباره افزایش اضافه‌کاری کارکنان سازمان توسعه و عمران

شهردار قم در رابطه با تذکر کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم به سازمان توسعه و عمران، گفت: سازمان توسعه و عمران در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال پروژه به بهره‌برداری رسانده و اختصاص اضافه‌کاری جزئی بیش از سایر سازمان‌ها نباید دلیل اختلاف شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توضیحات سقائیان‌نژاد درباره افزایش اضافه‌کاری کارکنان سازمان توسعه و عمران
شناسه : 60986 | انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در شصت‌وششمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، در خصوص تذکر کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم به سازمان قطار شهری، اظهار داشت: تذکری که به سازمان قطار شهری بابت جذب ۱۰ نیرو داده‌شده مصوبه هیئت‌مدیره سازمان دارد.

وی در ادامه در رابطه با تذکر کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم به سازمان توسعه و عمران، گفت: سازمان توسعه و عمران در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال پروژه به بهره‌برداری رسانده و اختصاص اضافه‌کاری جزئی بیش از سایر سازمان‌ها نباید دلیل اختلاف شود.

شهردار قم سازمان توسعه و عمران را موتور محرک شهرداری دانست و تأکید کرد: حجم کاری که در این سازمان انجام می‌شود با سایر بخش‌ها قابل‌مقایسه نیست و باید بیش از این زحمات آن دیده شود.

همچنین عباس حلوایی‌زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در این رابطه گفت: نمی‌توانیم اعتباری را برای نیروهایی که وجود ندارد پیش‌بینی کنیم.

وی تعداد نیروهای سازمان توسعه عمران را در زمان تنظیم بودجه ۱۷۰ نفر عنوان کرد و افزود: این تفاوت نیرو در زمان اصلاح بودجه به خاطر تبدیل وضعیت تعدادی از نیروهای سازمان بوده که در ابتدای سال پیش‌بینی آن انجام‌شده است وگرنه تعداد درمجموع در این سارمان هیچ تغییری نکرده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تأکید کرد: نوع قراردادها در این تبدیل وضعیت‌ها تغییر کرده و ورود و خروج از سازمان نداشته‌ایم و تفاوت در نیروهای شرکتی بوده است اما باید زحمات پرسنل این سازمان به‌صورت ویژه دیده شود، زیرا در تمام ساعات روز در کارگاه‌های عمرانی حضور دارند.

نوشته های مشابه
پیش‌بینی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق هشت‌گانه شهر قم
روند احداث پارکینگ در منطقه ۳ قم تداوم دارد/ رفع مشکل پارکینگ شهربازی سرزمین شادی
انعقاد ۱۸۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای پروژه‌های قطار شهری قم
اصلاح روشنایی بلوار حائری منطقه یک قم اجرایی می‌شود
تقاطع صدوقی تا ۳ ماه آینده بهره‌برداری می‌شود
شهرداری قم آماده همکاری با مالکان برای حفظ باغات است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.