بیمارستان کودکان قم فرسوده است

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم با اشاره به وضعیت بیمارستان کودکان قم، گفت: این بیمارستان بسیار فرسوده بوده و ساختمان آن با تعداد بیماری که پذیرش می‌کند هیچ تناسبی ندارد و زمین آن نیز قابلیت توسعه ندارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بیمارستان کودکان قم فرسوده است
شناسه : 60651 | انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در شصت‌وچهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از فداکاری آنان اظهار داشت: تمام بیمارستان‌های دولتی بر اساس آخرین مصوبه دولتی باید تحت نظر مؤسسات خیریه باشند.

وی تعداد مؤسسات خیریه شهر قم در حوزه سلامت را ۶ مرکز اعلام کرد و افزود: ۶ مؤسسه خیریه خاص در حوزه سلامت در شهر قم در حال فعالیت هستند که امیدواریم تعداد این مؤسسات روزبه‌روز بیشتر شده و خیرین در این حوزه ورود کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم به‌صورت اختصاصی شرایط بیمارستان کودکان را موردتوجه قرارداد و گفت: این بیمارستان بسیار فرسوده بوده و ساختمان آن با تعداد بیماری که پذیرش می‌کند هیچ تناسبی ندارد و زمین آن دیگر قابلیت توسعه ندارد.

وی ادامه داد: اگر زمین مناسبی پیدا شود، شهرداری و شورای شهر و همچنین خیرین آماده همکاری برای ساخت بیمارستان کودکان مجهز و به‌روز در شهر قم هستند و شورای شهر و شهرداری در بخش عوارض کمک خواهد کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.