ضرورت استخدام نیروهای متخصص در سازمان فاوای شهرداری قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم بر ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه‌ها و الکترونیکی کردن صدور پروانه‌ها تأکید کرد و گفت: جهت پیشبرد اهداف سازمان، جذب نیروی متخصص نقش بسزایی دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت استخدام نیروهای متخصص در سازمان فاوای شهرداری قم
شناسه : 60280 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، علی‌اصغر آمده سرپرست اداره کل سرمایه انسانی و علیرضا کنگرانی فراهانی معاون مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم در بازدید از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، وضعیت بخش‌های مختلف سازمان را مورد بررسی قرار دادند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اداری و فنی سازمان، با کارکنان و مدیران بخش‌های مختلف به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداخت و مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه با برگزاری جلسه‌ای مشترک با مسئولان سازمان، اقدامات و عملکرد فاوا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مؤمن حجازی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در این جلسه با تشریح پروژه‌ها و روند اجرای آن‌ها، گزارشی از چند پروژه شاخص را ارائه داد و به سامانه مدیریت وظایف اشاره کرد و افزود: این پروژه جهت مدیریت پروژه‌ها و وظایف سازمان تهیه‌شده و به‌زودی در بخش‌های مختلف شهرداری پیاده‌سازی می‌شود.

وی یادآور شد این سامانه در سازمان فاوا اجرایی شده و نیز با توجه به درخواست سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و اتوبوس‌رانی در حال پیاده‌سازی آن در این سازمان‌ها هستیم.

همچنین معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با مطرح کردن استخدام نیروهای متخصص یادآور شد: جهت پیشبرد اهداف سازمان، جذب نیروهای متخصص نقش بسزایی دارد.

وی با مهم برشمردن نقش سازمان فناوری اطلاعات در توسعه خدمات الکترونیک شهری و شهروندی و بالا بودن سطح توقعات از این سازمان، بر لزوم هر چه پر رنگ‌تر شدن ارتباط بیرونی جهت آگاهی و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی عموم مردم در راستای اقدامات فاوا تأکید کرد.

اسماعیلی در انتها خاطرنشان کرد: کوتاه کردن فرایندها، تسریع در روند اجرای پروژه‌ها، الکترونیکی کردن صدور پروانه‌ها باید به‌صورت خاص موردتوجه قرار گیرد.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.