افزایش هزینه‌های نگهداری شهر قم

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم از افزایش هزینه‌های جاری در شهرداری‌ها خبر داد و گفت: دغدغه شورای شهر روند افزایشی بودجه‌های جاری بوده و این موضوع ایجاد نگرانی کرده است، تداوم اجرای روند فعلی منطقی نیست و با این وضعیت به مشکل بودجه‌ای بر خواهیم خورد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش هزینه‌های نگهداری شهر قم
شناسه : 60251 | انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین صابری در جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم، در خصوص افزایش هزینه‌های جاری در شهرداری اظهار داشت: دغدغه شورای اسلامی شهر روند افزایشی بودجه‌های جاری بوده و این موضوع ایجاد نگرانی کرده است.

وی با بیان اینکه روند افزایشی سال‌های گذشته هزینه‌های خدمات شهری و جاری باید متناسب با بودجه و توسعه شهر باشد، ابراز کرد: با روند فعلی بودجه شهرداری‌ها دیگر قابل‌کنترل نیست و بودجه‌های جاری در حال نزدیک شدن به بودجه عمرانی است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم ادامه داد: باید به دنبال راهکار و راه‌های کنترل این بودجه باشیم و در این زمینه کارگروهی برای بررسی روند افزایشی بودجه‌های خدمات شهری و دیگر هزینه‌ها تشکیل شود.

وی با تأکید بر اینکه افزایش بودجه‌های خدمات شهری باید متناسب با تورم و خرید تجهیزات باشد، تصریح کرد: تداوم اجرای روند فعلی منطقی نیست و با این وضعیت به مشکل بودجه‌ای بر خواهیم خورد.

صابری با اشاره به اهمیت اهتمام ویژه در برگزاری دوره‌های آموزش شهروندی عنوان کرد: این مبالغ هزینه نبوده و سرمایه‌گذاری است چراکه همکاری مردم در هزینه کردهای شهر تأثیرگذار است.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.