خانه فرهنگ و هنر ملل میزبان هفته‌های فرهنگی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه خانه فرهنگ و هنر ملل (فهم) با هدف میزبانی فرهنگی از مخاطبان بین‌المللی برپا شده است، گفت: آداب و رسوم و برنامه‌های فرهنگی اقوام مختلف در خانه فرهنگ و هنر ملل معرفی می‌شود و هفته‌های فرهنگی و هنری دیگر کشورها در این مجموعه برپا خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خانه فرهنگ و هنر ملل میزبان هفته‌های فرهنگی می‌شود
شناسه : 60031 | انتشار : 27 آبان 1401 - 22:54   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، امیرعلی عموزاده عصر امروز در حاشیه افتتاح خانه فرهنگ و هنر ملل و همچنین آغاز به کار هفته فرهنگ و هنر استان قم در دیدار با استاندار قم، اظهار کرد: خانه فهم با هدف میزبانی فرهنگی از مخاطبان بین‌المللی برپا شده و قرار است در این خانه فرهنگ و هنر ایرانی معرفی و در صورت علاقه‌مندی مخاطبان به آن‌ها آموزش داده شود.

وی اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی انجمن‌ها و برخی از برنامه‌های انجمن‌ها را نیز در خانه فرهنگ و هنر ملل برای مخاطبان بین‌المللی دنبال خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: آداب، رسوم، فرهنگ و موسیقی اقوام مختلف در خانه فرهنگ و هنر ملل ترویج و هفته‌های فرهنگی و هنری دیگر کشورها از جمله لبنان و هند نیز در خانه فرهنگ و هنر ملل دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: اطلاع‌رسانی گسترده در میان اتباع استان قم به ویژه طلاب خارجی انجام می‌شود تا خانه فرهنگ و هنر ملل مورد استقبال قرار گیرد و در این راستا هماهنگی‌هایی با جامعه المصطفی العالمیه و جامعه الزهرا انجام شده است، هر چند این دو مجموعه اهتمام ویژه به برپایی خانه فرهنگ و هنر ملل داشته‌اند و تفاهم‌نامه‌ای نیز با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا کرده‌اند.

عموزاده تصریح کرد: اگر کسی از خارج کشور به ایران بیاید در خانه فرهنگ و هنر ملل می‌تواند به خوبی با ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان قم و ایران آشنا شود.

نوشته های مشابه
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.