پرواز بادبادک‌ها به یاد شهدای خردسال قم +تصاویر

جشن بزرگ ساخت و پرواز ۶۷ بادبادک به یاد ۶۷ شهید کودک استان قم از سری برنامه‌های کنگره ملی شهدای قم در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرواز بادبادک‌ها به یاد شهدای خردسال قم +تصاویر
شناسه : 59693 | انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، جشن بزرگ ساخت و پرواز ۶۷ بادبادک به یاد ۶۷ شهید کودک استان قم از سری برنامه‌های کنگره بزرگداشت شهدای قم در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان برگزار شد.

در این جشن که با استقبال گسترده کودکان و خانواده‌هایشان همراه بود، ابتدا کارگاه ساخت ۶۷ بادبادک برگزار شد و پس از آماده‌سازی مقدمات و گروه‌بندی، مربی‌های کانون وسایل ساخت بادبادک را در اختیار گروه‌ها قرار داده و هر گروه با نام یک شهید بادبادک خود را آماده کرده و در محوطه مجتمع به پرداز درآوردند.

تجلیل از سه تن از مادران کودکان شهید قم از دیگر برنامه‌های‌ این جشن خانوادگی بود. مادرشهیدان محمد، علی و فاطمه هاشم‌پور، مادرشهیده ثریا شیری و مادر شهیده زهرا ناصری با حضور خود زینت‌بخش این برنامه بودند و در پایان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قم، مشاور امور ایثارگری استانداری، معاون حوزه استاندار و مسئول فرهنگی سپاه ناحیه پردیسان از آنان تجلیل به عمل آمد.

خاطره‌گویی و شعرخوانی به همراه اجرای سرود رفیق شهیدم و سلام فرمانده از برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده در جشن آسمانی‌ها بود.

لازم به ذکر است که این برنامه با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و همراهی ستاد بزرگداشت کنگره شهدای استان قم، اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و سپاه ناحیه پردیسان در شهرک پردیسان برگزار شد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.