ظرفیت منطقه ۵ در تبدیل به مرکز حمل‌ونقل مسافری قم

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم، ظرفیت منطقه جمکران را برای تبدیل به مرکز حمل‌ونقل مسافری را مطرح کرد و گفت: باوجود ایستگاه مترو و قطار شهری، عبور خط سریع سیر تهران-قم- اصفهان و ساخت پارکینگ، این منطقه ظرفیت تبدیل‌شدن به یک هاب حمل‌ونقل مسافری را دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ظرفیت منطقه ۵ در تبدیل به مرکز حمل‌ونقل مسافری قم
شناسه : 59494 | انتشار : 10 آبان 1401 - 16:23   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمدحسین دهناد در پنجاه و نهمین جلسه علنی و رسمی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورای شهر برگزار شد، با تأکید بر بررسی درست و دقیق مشکلات محدوده جمکران اظهار داشت: باید در مطالعات و تعریف طرح‌های توسعه‌ای منطقه جمکران با محوریت مسجد مقدس جمکران را از محله جمکران جدا کرده و این دو را به‌صورت مستقل ببینیم.

وی نخستین گام برای توسعه منطقه پنج را اصلاح شوارع و راه‌ها برشمرد و افزود: باید برای توسعه فضای سبز و تملک شوارع برنامه جامعی داشته باشیم و در اجرای طرح‌ها ظرفیت‌ها و پتانسیل منطقه به‌خوبی دیده‌شده و برنامه‌ریزی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم، ظرفیت منطقه جمکران را برای تبدیل به مرکز حمل‌ونقل مسافری را مطرح کرد و گفت: باوجود ایستگاه مترو و قطار شهری، عبور خط سریع سیر تهران-قم- اصفهان و ساخت پارکینگ، این منطقه پتانسیل تبدیل‌شدن به یک هاب حمل‌ونقل مسافری را دارد.

وی به سیاست دولت و اداره کل راه و شهرسازی بر توسعه اراضی در این منطقه نیز اشاره کرد و گفت: باید در اجرای طرح‌ها اصل یکپارچگی طرح‌ها را رعایت کرده و طرح جامعی برای توسعه منطقه تهیه کنیم تا بتوانیم حداکثر بهره را از منطقه ببریم.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.