اجرای خط‌کشی دو جزئی در مسیرهای منتهی به مسجد جمکران

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اجرای خط‌کشی دو جزئی در تمام‌مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران و نصب تابلوهای راهنمایی مسیر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای خط‌کشی دو جزئی در مسیرهای منتهی به مسجد جمکران
شناسه : 58821 | انتشار : 16 مهر 1401 - 20:53   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با تأکید بر اهمیت منطقه به‌خصوص در روزهای مناسبتی اظهار داشت: منطقه پنج علاوه بر روزهای عادی، در روزهای مناسبتی شاهد حضور میلیونی زائران در منطقه و محدوده جمکران بوده و نیاز به توجه‌ای بیش از سایر مناطق دارد.

وی پیوستن محدوده جمکران را به شهر مطرح کرد و افزود: چالش‌های این منطقه در ارائه خدمات بسیار زیاد بوده و هنوز در بسیاری موارد نیاز به توجه و رسیدگی استانی داشته و باید به توسعه منطقه پنج به‌عنوان یک پروژه فرا منطقه‌ای و حتی ملی نگاه کرد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم سپس به اجرای پروژه‌های ترافیکی در منطقه اشاره کرد و گفت: چندین پروژه شاخص در حوزه ترافیکی در منطقه در حال اجرا بوده که دو اصلاح هندسی به‌صورت کشویی در بلوار پیامبر اعظم(ص) و بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بخشی از آن است.

وی از اتمام پروژه مسیر تبادل تندرو به کندرو در بلوار پیامبر اعظم (ص) نیز خبر داد و تصریح کرد: ۳ میلیارد تومان از بودجه ترافیکی امسال به خرید تجهیزات و تابلوهای ترافیکی اختصاص‌یافته که در حال اجرا بوده و امیدواریم تا پایان سال تمام تابلوهای موردنیاز منطقه نصب شود.

قراچورلوی ابراز کرد: خط‌کشی دو جزئی در تمام‌مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران و نصب تابلوهای راهنمایی مسیر نیز در دستور کار قرار داده‌شده و بخشی از آن اجراشده است.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.