واکنش معاون شهردار قم به انتقادها از روند کند پروژه‌های عمرانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: شهرداری در بسیاری از طرح‌های عمرانی خود عملکرد قابل دفاعی دارد و بیش از ردیف بودجه‌های مشخص، طرح‌ها را پیش برده است. ردیف بودجه پروژه تقاطع «نماز»، ۳۵ میلیارد تومان بوده که شهرداری تاکنون حدود ۴۲ میلیارد تومان برای آن هزینه کرده و از برنامه عملیاتی خود عقب نیست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکنش معاون شهردار قم به انتقادها از روند کند پروژه‌های عمرانی
شناسه : 58491 | انتشار : 06 مهر 1401 - 19:25   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده معاون شهردار قم در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به زمان‌بندی پروژه‌های شهری، اظهار داشت: چشم‌انداز و زمان‌بندی طرح‌های عمرانی بر مبنای ردیف بودجه، تملک، معارضین و تأمین مباحث مالی تنظیم می‌شود.

وی عملکرد موفق شهرداری در پروژه‌های شهری را مورد توجه قرارداد و اضافه کرد: ردیف بودجه پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز ۳۵ میلیارد تومان بوده که شهرداری تاکنون حدود ۴۲ میلیارد تومان برای آن هزینه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: زمان‌بندی اولیه میدان نماز ۱۸ ماهه است و ازاین‌رو شهرداری از برنامه عملیاتی خود عقب نیست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اذعان کرد: ردیف بودجه اختصاصی شهربازی معارفی نیز ۸ میلیارد بوده که تاکنون افزون بر ۹ میلیارد برای آن هزینه شده است.

حلوایی‌زاده گفت: در پروژه شهدای روحانیت نیز به‌رغم بودجه ۱۰ میلیارد تومانی آن تاکنون حدود ۱۱ میلیارد تومان اعتبار بکار رفته است.

وی تصریح کرد: از ۲۵ میلیارد تومان برای پروژه انتهای بلوار عمار یاسر نیز تاکنون ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۴ درصدی محله ۹ شهرک پردیسان، گفت: ۱۰ میلیارد تومان تاکنون برای این پروژه هزینه شده درحالی‌که بودجه اولیه آن ۶ میلیارد بوده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به پیشرفت فیزیکی قابل‌توجه ساختمان جدید شورای شهر نیز، یادآور شد: زیرساخت‌های اصلی این پروژه تکمیل‌شده است.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.