دریافت ۳ پیشنهاد برای پروژه ضلع شرقی حرم

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: طرح ضلع شرقی حرم مطهر نهایی شده و سه پیشنهاد به شهرداری قم ارائه‌شده که بر اساس آن ۱۸۰۰ واحد پارکینگ احداث خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دریافت ۳ پیشنهاد برای پروژه ضلع شرقی حرم
شناسه : 58489 | انتشار : 06 مهر 1401 - 19:18   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی حسام نژاد اظهار داشت: توسعه ظرفیت‌های پارکینگ جزو اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است و در حال حاضر چند پروژه در این خصوص در حال اجراست.

وی ابراز داشت: از ۷۴ میلیارد تومان بودجه احداث پارکینگ در سال گذشته افزون بر ۵۰ میلیارد تومان عملیاتی شده که تحقق ۷۰ درصدی آن را نشان می‌دهد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در پایان سال ۱۴۰۰، شهرداری قم در امر تملک و صورت‌وضعیت اجرایی پارکینگ عمومی هیچ‌گونه بدهکاری به پیمانکاران نداشته است.

وی با بیان اینکه تمرکز شهرداری قم در سال گذشته برجذب سرمایه‌گذار در احداث پارکینگ بوده است، ادامه داد: طرح ضلع شرقی حرم مطهر نهایی شده و سه پیشنهاد به شهرداری قم ارائه‌شده که بر اساس آن ۱۸۰۰ واحد پارکینگ احداث خواهد شد.

حسام نژاد یادآور شد: همچنین طرح نهایی پارکینگ خیابان امام خمینی(ره) و شهید کاظمی نیز به سرانجام رسیده که با بهره‌برداری کامل از آن‌ها بخش مهمی از نیازهای شهر برطرف خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک و پارکینگ‌های زیرسطحی قم با نگاه‌های علمی و کارشناسی نیز نهایی شده که زیرساخت اولیه توسعه پارکینگ را فراهم کرده است.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.