در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

آغاز ثبت‌نام دوره‌های پاییزه انجمن هنرهای تجسمی قم

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی این انجمن در فصل پاییز خبر داد و گفت: ۲۴ کلاس آموزشی در دو نوبت صبح و عصر با حضور استادان و هنرمندان شناخته شده قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز ثبت‌نام دوره‌های پاییزه انجمن هنرهای تجسمی قم
شناسه : 57941 | انتشار : 20 شهریور 1401 - 21:57   پرینت

وحید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی انجمن هنرهای تجسمی قم در فصل پاییز خبر داد و گفت: ۲۴ کلاس آموزشی در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور استادان و هنرمندان شناخته شده قم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی انجمن شامل شامل رشته‌های «طراحی»، «طراحی پوستر»، «طراحی و نقاشی»، «طراحی تصویرسازی»، «کاراکتر دیزاین»، «حجم»، «تصویرسازی خلاق»، «تذهیب»، «نقاشی»، «گل و مرغ»، «مبانی هنر»، «طراحی فیگور»، «کلوپ طراحی»، «تایپوگرافی»، «طراحی آرم»، «چاپ دستی»، «مینیاتور»، «نقاشی نوجوان» و «خلاقیت کودکان» می‌شود.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم افزود: حسنعلی یگانه بهمن، محسن مقدادی، هادی گل محمدی، رضا عربستانی، حسین اسلامی و محمد سید ابراهیمی از جمله از استادان مطرح و شناخته‌شده دوره‌های انجمن در فصل پاییز هستند.

سلیمانی تصریح کرد: همچنین خدیجه حسینی، حدیث برازنده، سمیه بلاغت‌نیا، نگار رحمتی، حسین چمن‌خواه، شمس علی، عاطفه الیاسی، نسیم گایینی و سحر غفاری از دیگر مدرسان این دوره‌ها به شمار می‌روند.

وی به زمان شروع دوره‌های انجمن هنرهای تجسمی قم اشاره کرد و افزود: ثبت‌نام حضوری از علاقه‌مندان آغاز شده و کلاس‌ها نیز همزمان با هفته دوم مهرماه شروع می‌شود.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم در خصوص شهریه کلاس‌های انجمن نیز عنوان کرد: شهریه دوره‌ها برای ۱۰ جلسه به مدت سه ساعت، ۴۰۰ هزار تومان است.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند به دفتر انجمن واقع در خیابان دورشهر، بین کوچه ۱۰ و ۱۲ مراجعه کرده یا با شماره ۳۷۷۴۲۰۷۶ ارتباط بگیرند.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.