لزوم احداث پیست استاندارد موتورسواری در قم

در حالی که تمرین پرتعداد موتورسواران در حاشیه آزادراه قم گرمسار در ایام تعطیل هفته به معضل خطرناکی برای جان مسافران در حال تردد در جاده و موتورسواران تبدیل شده است، مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: پیست موتورسواری باید هم به شهر نزدیک باشد و هم از تردد خودرویی خالی باشد تا موتورسواران با خیال آسوده تمرین کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم احداث پیست استاندارد موتورسواری در قم
شناسه : 57939 | انتشار : 20 شهریور 1401 - 21:22   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، ابراهیم سانی خانی با اشاره به نبود پیست موتورسواری برای موتورهای سنگین در این استان گفت: تمهیداتی برای ایجاد پیست موتورسواری و حل این معضل در قم اندیشیده شده‌است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در خصوص موضوع تمرینات موتورسواران دارای موتور سنگین در آزادراه قم به گرمسار در استان فکری نشده بود جلسه‌ای با استاندار قم گذاشتیم و عنوان شد که باید منطقه ای در قم بدین منظور آماده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم بیان کرد: پیست موتورسواری باید هم به شهر نزدیک باشد و هم از تردد خودرویی خالی باشد تا موتورسواران با خیال آسوده تمرین کنند.

سانی خانی گفت: برای این که محل تمرین فعلی موتورسواران را از جاده انتقال دهیم چند نقطه مانند فرودگاه قم را مدنظر داریم.

وی گفت: گزینه دیگر این بود که جاده‌ای که به صورت متروک است و از آن استفاده نمی‌شود را در اختیار بگیریم اما چون قم محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور است اکثر جاده‌ها بار ترافیکی دارد و کمتر جاده ای را داریم که از آن استفاده نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: به زودی حتما مکانی را برای تمرینات موتورسواران قم در نظر می‌گیریم و اهتمام داریم که هر چه زودتر این مورد انجام شود.

حضور پرتعداد موتورسواران درحاشیه آزادراه قم به گرمسار در ایام تعطیل هفته برای تمرین به معضل خطرناکی تبدیل شده که جان مسافران در حال تردد در جاده و موتورسواران را در معرض تهدید قرار داده‌است.

نوشته های مشابه
بست شرقی حرم مطهر محور سوغات و صنایع دستی شود
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.