حضور سفیر برزیل در حرم حضرت معصومه(س)

لودمار گونسالوس دآگیارنتو سفیر برزیل در ایران با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت ضمن بازدید از اماکن حرم قم با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها آشنا شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور سفیر برزیل در حرم حضرت معصومه(س)
شناسه : 57932 | انتشار : 20 شهریور 1401 - 21:00   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، به همت اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت لودمار گونسالوس دآگیارنتو سفیر کشور برزیل در ایران پیش از ظهر امروز در حرم مطهر بانوی کرامت حضور یافت.

بازدید از صحن ها و رواق های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، حضور در جوار مضجع شریف بانوی کرامت، آشنایی با علمای مدفون در حرم مطهر و آشنایی با معماری و هنرهای اصیل اسلامی به کار رفته در این بارگاه نورانی از بخش های بازدید سفیر برزیل از حرم مطهر بود.

همچنین حجت الاسلام حسینی کارشناس دینی اداره امور بین الملل که در این بازید سفیر برزیل را همراهی می کرد با ارائه توضیحاتی در رابطه با شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها و کیفیت حضور و استقبال مردم از این بانوی کریمه در شهر مقدس قم به تأثیر حضرت معصومه سلام الله علیها در ترویج علوم و فرهنگ اسلامی اشاره کرد.

در ادامه بازدید سفیر برزیل از حرم مطهر بانوی کرامت وی در مقبره مستوفی الممالک حضور یافت و یک قرآن نفیس با ترجمه انگلیسی از طرف این آستان مقدس به وی اهدا شد.

نوشته های مشابه
تجمع اعتراضی آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.