آمادگی بوستان‌های قم برای اسکان مسافران اربعینی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان‌های ولایت، امام رضا(ع)، فدک، حضرت مهدی(عج)، نیایش، نیاز و غدیر آماده اسکان مسافران و زائران ‌اربعینی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی بوستان‌های قم برای اسکان مسافران اربعینی
شناسه : 57625 | انتشار : 14 شهریور 1401 - 17:49   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به ضرورت اسکان زائران و مسافران اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع اسکان زائران یکی از مسائل مهم در شهر بوده و از روزهای قبل از اربعین حضور زائران را در شهر خواهیم داشت.

وی از آماده‌سازی کمپینگ‌ها و بوستان‌ها برای اسکان زائران خبر داد و افزود: در مبادی و ورودی‌های شهر بوستان‌هایی مانند بوستان ولایت در عوارضی قم- تهران، بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو، بوستان فدک  در منطقه سه، بوستان حضرت مهدی(عج) در منطقه یک، بوستان نیایش و نیاز در منطقه پنج و بوستان غدیر در منطقه ۸ آماده اسکان مسافران ‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: برای ایام اربعین پروژه‌های جدید نورپردازی در شهر اجرا می‌شود؛ نورپردازی مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) نیز انجام‌شده و فضاسازی شهر نیز از ۷۲ ساعت قبل از اربعین انجام می‌شود.

 وی با تأکید بر آماده‌باش نیروهای سازمان زیباسازی و پارک‌ها و فضای سبز تصریح کرد: فضای سبز بلوار پیامبر اعظم(ص) چالش‌های زیادی دارد اما با همه این مشکلات، در حال اجرای پروژه فضای سبز این بلوار هستیم.

جوادیان اضافه کرد: تا قبل از زمستان این بلوار مذهبی و شیعی به طول ۸ هزار متر فضای سبز خوبی خواهد داشت و به یکی از مسیرهای پیاده‌روی معنوی شاخص در کشور تبدیل‌شده و ازنظر فضای سبز منحصربه‌فرد خواهد بود.

نوشته های مشابه
فریاد در «سکوت»
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
نخستین دستگاه توموتراپی در قم راه‌اندازی می‌شود
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.