مجتمع خدماتی تفریحی کهکشان غدیر افتتاح شد

فاز نخست مجتمع خدماتی تفریحی کهکشان غدیر امروز همزمان با هفته دولت به‌صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجتمع خدماتی تفریحی کهکشان غدیر افتتاح شد
شناسه : 57285 | انتشار : 08 شهریور 1401 - 17:34   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین افتتاح مجتمع خدماتی تفریحی کهکشان غدیر امروز با حضور شهردار قم، رئیس شورای شهر قم، معاونان استاندار قم و جمعی از مسئولان برگزار شد.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای این مجتمع افزون بر ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال بوده که سهم شهرداری از آن مربوط به عرصه و مجوزات مربوطه است.

این طرح شاخص خدماتی تفریحی از سال ۹۵ در ۳۲ هزار مترمربع زیربنا و ۱۰هزار متر عرصه وارد فاز اجراشده بود که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید و با افتتاح آن حدود ۱۳۵ اشتغال مستقیم ایجادشده است.

افزایش سرانه خدماتی، تفریحی و گردشگری، افزایش ساعت ماندگاری زائران و اشتغال‌زایی برای بیش از ۱۳۰ نفر از اهداف مهم این پروژه خدماتی تفریحی است.

محمدحسین علی‌اکبری در حاشیه بهره‌برداری از پروژه خدماتی تفریحی کهکشان غدیر با اشاره به اهمیت بحث سرمایه‌گذاری در توسعه و پیشرفت شهر اظهار داشت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری مانند پروژه کهکشان غدیر باعث رونق و توسعه شهر می‌شوند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف آماده همکاری با سرمایه‌گذاران است، ابراز کرد: شهرداری قم همواره با مشوق‌های مختلف از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

وی در ادامه با به بهره‌برداری از پروژه کهکشان غدیر افزود: این مجموعه بیش از ۱۰هزار مترمربع زیربنا دارد که شامل کاربری‌هایی نظیر فوت کورت، سینما، تالار پذیرایی، شهربازی و… است.

علی‌اکبری با اشاره به موقعیت ویژه و مناسب این منطقه برای بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری گفت: ظرفیت‌هایی مانند بوستان غدیر، سرانه فضای سبز بالا به نسبت دیگر مناطق، سایت ۵۰هکتاری بوستان ملل، موقعیت مکانی منطقه و… ازجمله مزایای پردیسان برای سرمایه‌گذاران است.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.