جاعل عنوان مأمور امنیتی در قم دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای به اتهام جعل عنوان مأمور امنیتی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جاعل عنوان مأمور امنیتی در قم دستگیر شد
شناسه : 56993 | انتشار : 03 شهریور 1401 - 21:25   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهادر اسماعیلی گفت: با طرح شکایت وُرّاث متوفا از شخصی که خود را عضو یکی از نهادهای امنیتی و آشنا به مسائل حقوقی معرفی و از آن‌ها مبلغ ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم در خصوص جزئیات کلاهبرداری افزود: شکات عنوان کردند پدرشان در زمان حیات تعدادی احشام به قیمت ۴۰ میلیارد ریال به فردی فروخته و ثمن معامله را نتوانسته دریافت کند در ادامه موفق به رسیدن به حق خود نشده‌اند در این اثنا و در حین پیگیری قضائی با فردی آشنا شده و نامبرده خود را از کارکنان یکی از نهادهای امنیتی و آشنا به مسائل حقوقی معرفی و مبلغ ۳ میلیارد ریال تحت عناوین مختلف دریافت و کلاهبرداری می‌کند.

وی گفت: در ادامه بلافاصله تیمی از کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با اشراف و توسعه اقدامات اطلاعاتی، متهم ۵۰ ساله را شناسایی و دستگیری کرده که مشخص شد دارای سوابق متعدد کیفری با عناوین محکومیت‌های مالی متعدد و غصب عنوان مأمور اطلاعات است.

سردار اسماعیلی تصریح کرد: نامبرده خود را فردی ذی نفوذ در مراجع قضائی، انتظامی و مأمور امنیتی معرفی می‌کرده که در تحقیقات به جرم خود اعتراف و با تحویل به مرجع قضائی استان در نهایت با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: شهروندان برای مشاوره حقوقی، مستقیماً و بدون واسطه به واحدهای معاضدت قضائی و دفاتر وکلای دادگستری مراجعه تا طعمه افراد سود جو و کلاهبردار واقع نشوند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اطلاع دهند.

نوشته های مشابه
فریاد در «سکوت»
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
نخستین دستگاه توموتراپی در قم راه‌اندازی می‌شود
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.