تشریح جزئیات پروژه ضلع شرقی حرم مطهر

رئیس کمسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم، پروژه پارکینگ شرقی را در مرحله انتخاب پیمانکار اعلام کرد و گفت: در این پروژه سه‌طبقه پارکینگ، یک طبقه پایانه برای اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و یک صحن زیبا به نام صحن کریمه در نظر گرفته‌شده که امیدواریم به بهترین شکل اجرا شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشریح جزئیات پروژه ضلع شرقی حرم مطهر
شناسه : 56868 | انتشار : 02 شهریور 1401 - 17:10   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمدحسین دهناد از آغاز پروژه پارکینگ شرقی حرم به‌زودی خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه در چند سال گذشته پارکینگ شرقی حرم به‌صورت نامطلوبی رهاشده بود که خوشبختانه امسال مطالعات و طراحی این پارکینگ انجام‌شده و در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار و پیمانکار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ضلع شرقی حرم مطهر از سال ۷۳ طرح دارد، اما چالش‌ها و اختلاف‌هایی مانع اجرای طرح‌شده است اما از ابتدای شکل‌گیری شورای ششم به‌عنوان یک مطالبه اولویت‌دار آن را پیگیری شده و هم‌اکنون به مرحله انتخاب سرمایه‌گذار و پیمانکار رسیده است.

رئیس کمسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم، فضای پارک در پروژه پارکینگ شرقی را موردبررسی قرار داد و گفت: بر اساس طراحی انجام‌شده، بیش از ۱۶۰۰ جای پارک تعیین‌شده و ازنظر زیباسازی شهری این بخش از هسته مرکزی شهر در شرایط مطلوبی قرار خواهد گرفت.

وی، عرصه اجرای پروژه پارکینگ شرقی را بیش از ۲۳ هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: با تحویل زمین به پیمانکار حدود ۴۲ دو ماه اجرای پروژه زمان برده و بیش از ۱۱۰ هزار مترمربع زیربنای پروژه خواهد بود.

دهناد در پایان با اشاره به کاربری‌های پارکینگ شرقی بیان کرد: در این پروژه سه‌طبقه پارکینگ، یک طبقه پایانه برای اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و یک صحن زیبا به نام صحن کریمه در نظر گرفته‌شده که امیدواریم به بهترین شکل اجرا شود.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.