ساختمان منطقه یک شهرداری قم به مجموعه آرتا منتقل می‌شود

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم با اشاره به اخذ مجوز ردیف اعتباری با عنوان تعمیر، تجهیز و تکمیل ساختمان اداری منطقه یک، گفت: بر اساس این مصوبه ساختمان منطقه یک شهرداری به ساختمان آرتا منتقل خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساختمان منطقه یک شهرداری قم به مجموعه آرتا منتقل می‌شود
شناسه : 56770 | انتشار : 31 مرداد 1401 - 15:30   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی در پنجاه و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به اخذ مجوز ردیف اعتباری با عنوان تعمیر، تجهیز و تکمیل ساختمان اداری جدید منطقه یک شهرداری قم، تصریح کرد: ساختمان کنونی منطقه یک کاملاً فرسوده و مشکلات زیادی در زمینه پارکینگ و فضای اداری به وجود آورده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه ساختمان جدید منطقه در مجموعه آرتا به خاطر وجود فضای پارکینگ و سایر ملزومات اداری شرایط بهتری دارد، برای دسترسی با سهولت بیشتر شهروندان به ساختمان جدید نیز دسترسی تاکسی از خیابان شهید بیگدلی در دست بررسی است.

به گفته وی جابه‌جایی این ساختمان به علت افزایش فضای اداری و افزایش خدمات‌رسانی است.

در ادامه محسن محرری نیز اظهار داشت: جابه‌جایی ساختمان جدید شهرداری منطقه یک به ساختمان آرتا به‌رغم برخی محدودیت‌های دسترسی ولی فضای مناسبی جهت استقرار شهرداری منطقه یک دارد و بهتر از ساختمان کنونی آن می‌تواند جوابگوی نیاز شهروندان باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: برای جابه‌جایی و انتخاب ساختمان جدید منطقه یک شهرداری قم می‌توان گزینه‌های بهتری را موردبررسی قرارداد.

همچنین حسین صابری با اشاره به اخذ مجوز ردیف اعتباری با عنوان تعمیر، تجهیز و تکمیل ساختمان اداری منطقه یک، گفت: بر اساس این مصوبه، ساختمان منطقه یک شهرداری به ساختمان آرتا منتقل خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: برای تجهیز و تملک ساختمان جدید شهرداری منطقه یک شهرداری قم، حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.