بررسی افزایش کیفیت خدمات به مسافران

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به همراه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم به منظور برنامه‌ریزی جهت افزایش سطح خدمات به زائران و مسافران از پایانه مرکزی مسافربری قم بازدید کرده و بر لزوم برخورد با شرکت‌های متخلف تأکید کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی افزایش کیفیت خدمات به مسافران
شناسه : 56764 | انتشار : 31 مرداد 1401 - 14:54   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم و مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از پایانه مرکزی مسافربری قم اظهار داشت: این بازدید به منظور برنامه‌ریزی جهت افزایش سطح خدمات به زائرین و مسافرین صورت گرفت و با دیدار چهره به چهره با پرسنل حمل و نقل پایانه‌ها و مسافرین، انتقادات و پیشنهادات آن‌ها شنیده شد.

به گفته مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی‌هایی جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی پیش‌بینی و مقرر شد تا در جلسات مطرح و به جمع‌بندی نهایی برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم فی مابین سازمان پایانه‌های شهرداری قم و اداره کل حمل و نقل استان قم درخصوص ارائه خدمات بر مسافرین و نحوه برخورد با شرکت‌های متخلف صورت گرفت.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.