بررسی افزایش کیفیت خدمات به مسافران

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به همراه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم به منظور برنامه‌ریزی جهت افزایش سطح خدمات به زائران و مسافران از پایانه مرکزی مسافربری قم بازدید کرده و بر لزوم برخورد با شرکت‌های متخلف تأکید کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی افزایش کیفیت خدمات به مسافران
شناسه : 56764 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم و مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از پایانه مرکزی مسافربری قم اظهار داشت: این بازدید به منظور برنامه‌ریزی جهت افزایش سطح خدمات به زائرین و مسافرین صورت گرفت و با دیدار چهره به چهره با پرسنل حمل و نقل پایانه‌ها و مسافرین، انتقادات و پیشنهادات آن‌ها شنیده شد.

به گفته مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی‌هایی جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی پیش‌بینی و مقرر شد تا در جلسات مطرح و به جمع‌بندی نهایی برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم فی مابین سازمان پایانه‌های شهرداری قم و اداره کل حمل و نقل استان قم درخصوص ارائه خدمات بر مسافرین و نحوه برخورد با شرکت‌های متخلف صورت گرفت.

نوشته های مشابه
نگاهی به فیلم‌های روز دوم جشنواره فیلم فجر در قم/ از «آنتیک» نائیجی تا «خدای جنگ» دارابی
چراغ چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر در قم روشن شد
برنامه اولین روز جشنواره فیلم فجر در قم/ «پسر دلفینی۲» مهمان قمی‌ها می‌شود
سینما «ونوس» میزبان اهالی فرهنگ و هنر قم در جشنواره فجر می‌شود
هتل «مدینه‌المعصومه(س)» در قم افتتاح شد
اجلاس صحیفه‌پژوهان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.