دو انتصاب جدید در شهرداری قم

شهردار قم در حکمی سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری و سرپرست اداره‌کل فنی و طراحی شهرداری قم را منصوب کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دو انتصاب جدید در شهرداری قم
شناسه : 56714 | انتشار : 30 مرداد 1401 - 19:48   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در حکمی لیلی نیک خلق احمدی را به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل فنی و طراحی شهرداری قم منصوب کرد.

پیش از این، رضا خانه‌زاد یزدی مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم بود که با حکم شهردار قم جایگزین سید ابوالفضل میریک امامی مدیرعامل سابق سازمان توسعه و عمران شهرداری قم شد. 

در حکم سرپرست جدید سازمان توسعه و عمران شهرداری قم آمده است: «نظر به‌مراتب تعهد و تجارب اجرایی، جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم منصوب می‌شوید؛ اهتمام به اجرای پروژه‌های عمرانی در زمان مقرر مبتنی بر استقرار نظام مدیریت پروژه با در نظر داشتن ابعاد اجتماعی و فرهنگی، رعایت دقیق استانداردهای فنی در تمامی مراحل، پایبندی به قوانین و مقررات، به‌کارگیری دانش و فناوری‌های روز مبتنی بر پایش تحولات حوزه عمرانی، بهره‌گیری از روش‌های علمی و حداکثر استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود، ضمن هماهنگی و همسویی با سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ مورد تأکید و انتظار است.»

نوشته های مشابه
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • گمنانم110

    تاریخ : ۲۳ - اردیبهشت - ۱۴۰۳

    باسلام. وتشکر از تعقییر تحولات این شهر مذهبی
    خواهشا یه فکری برای درب ورودی حرم خانم از خیابان اراک درب بالجواد کنید. این همه ترافیک مردم وماشین صحنه ناشایستی رو ایجاد کرده. بهترین او هم ایجاد پل زی. کذر هست. دوم جداول کنا رحرم به سمت بازارچه ساحل نامی ون ولق میباشد مانند اینکه یک بچه ابتدایی اون رو چسبونده ونمای بدی پیدا کرده. مایک گزارش از این دو مورد برای بیت نیز ارسال نمودیم. شمابزرگوار آن چیزی که در چشم مزدم هست رو گیگی ی کنید. تا زحمات شبانه روزی شما زیر سوال نرود
    ومن الله توفیق


    پاسخ