لزوم بازنگری نرخ پارکینگ شرقی حرم مطهر

اعضای شورای شهر قم خواستار بازنگری نرخ پارکینگ شرقی حرم مطهر شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم بازنگری نرخ پارکینگ شرقی حرم مطهر
شناسه : 55870 | انتشار : 12 مرداد 1401 - 19:17   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اعضای شورای شهر قم در چهل و نهمین جلسه رسمی و علنی شورا خواستار بازنگری نرخ پارکینگ شرقی حرم مطهر شدند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم در این زمینه اظهار داشت: نرخ پارکینگ شرقی نارضایتی‌های زیادی را ایجاد کرده است، زیرا طلاب و کارمندان در هسته مرکزی شهر مجبور به پرداخت روزانه مبلغ قابل‌توجهی هستند.

محسن محرری خواستار کاهش نرخ پارکینگ شرقی حرم مطهر شد و افزود: در این پارکینگ خدماتی به‌جز محافظت ارائه نمی‌شود و باید نرخ آن کاهش پیدا کند.

سپس حسین اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شهر قم با سایر کلان‌شهرها متفاوت بوده و باید مسئله زیارتی بودن هسته مرکزی شهر را در تعیین نرخ پارکینگ در نظر بگیریم.

حجت‌الاسلام‌ مرتضی استقامت عضو شورای اسلامی شهر قم نیز در این زمینه خاطرنشان کرد: نرخ پارکینگ با توجه به در نظر گرفتن شرایط مردم و اعتراضات و مطالبات مردمی زیاد بوده و موضوع مجاورین حرم جدی است و در مورد مسافران نیز درخواست خدمات بیشتری از شهرداری در پارکینگ‌ها دارند.

ضرورت آموزش متصدیان پارکینگ‌ها

مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز در ادامه جلسه خواستار آموزش افراد مشغول به کار در پارکینگ‌ها شد و تأکید کرد: باید در مورد افزایش حق‌الزحمه این افراد نیز کاری انجام دهیم.

نرجس نیازمند عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم و رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای قم نیز یادآور شد: بیشترین مراکز فرهنگی مهم شهر در هسته مرکزی بوده و باوجود تردد طلاب و مدارس علمیه، لزوم بازنگری نرخ پارکینگ احساس می‌شود.

در پایان نیز سید مجتبی سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: باید نرخ پارکینگ بر اساس هدف‌گذاری مشخص تعیین شود و این نرخ فعلی باهدف جذب توریسم و زائر و همچنین بازار منافات داشته و باید برای آن فکری شود.

نوشته های مشابه
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.