فراخوان عمومی پروژه مشارکت احداث بسط ضلع شرقی منتشر شد

فراخوان عمومی پروژه مشارکتی احداث بسط ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) شامل فضای باز شهری، پارکینگ، پایانه عمومی، خدمات زائر و مجموعه تجاری و خدماتی منتشر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان عمومی پروژه مشارکت احداث بسط ضلع شرقی منتشر شد
شناسه : 55698 | انتشار : 09 مرداد 1401 - 18:04   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، شهرداری قم در نظر دارد با رعایت تشریفات قانونی جهت احداث مجموعه تجاری، پارکینگ، پایانه عمومی و حیاط شهری در ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) در عرصه‌ای به مساحت تقریبی ۲۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای تقریبی ۱۱۰ هزار مترمربع با بخش خصوصی مشارکت کند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، سپرده شرکت در فراخوان باید مبلغی بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال بوده و تا زمان ۱۱ تا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱ مهلت خرید اسناد مشخص‌شده بوده که داوطلبان می‌توانند به  حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم مراجعه کرده و یا با تلفن ۳۶۱۰۴۳۵۲-۰۲۵ تماس بگیرند.

همچنین متقاضیان باید برای جهت خرید اسناد فراخوان مبلغ ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به شماره‌حساب ۱۰۰۶۰۰۱۶۰۰۲۱ بانک شهر بنام شهرداری قم واریز کنند.

لازم به ذکر است فروش اسناد به‌صورت حضوری و غیرحضوری انجام‌شده و متقاضیان برای مراجعه حضوری می‌توانند به بلوار امام موسی صدر، ساختمان شهرداری مرکز، طبقه سوم، حوزه سرمایه‌گذاری (با در دست داشتن اصل فیش واریزی) مراجعه کنند.

همچنین امکان مراجعه به سامانه مناقصه گران شهرداری قم به نشانی peyman.Qom.ir  و خرید اسناد به‌صورت الکترونیکی نیز وجود دارد.

مهلت تحویل اسناد نیز تا پایان وقت اداری روز ۶/۶/۱۴۰۱ بوده و متقاضیان باید اسناد را به ساختمان شهرداری قم، طبقه ششم، اداره کل حراست تحویل دهند.

سایر شرایط فراخوان در اسناد و مدارک درج‌شده و شرکت‌کننده پس از دریافت اسناد و مشخصات مکلف است کلیه اسناد و مدارک را امضاء و به همراه پیشنهاد ارائه کند و امضاء اسناد و مدارک به‌منزله قبول تمامی شرایط است.

آدرس شهرداری قم: بلوار امام موسی صدر.تلفن: ۳۶۱۰۴۳۴۴_۰۲۵

نوشته های مشابه
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.