تکذیب ممنوعیت پوشش تی‌شرت برای فروشندگان قمی

رئیس اتاق اصناف قم، اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها به نقل از وی در خصوص ممنوعیت استفاده از تی‌شرت برای فروشندگان واحدهای صنفی این استان را تکذیب کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکذیب ممنوعیت پوشش تی‌شرت برای فروشندگان قمی
شناسه : 55259 | انتشار : 01 مرداد 1401 - 22:39   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حمید خرمی اظهار داشت: برخی خبرگزاری‌ها در فضای مجازی اکاذیبی را به اینجانب منتسب و منتشر کرده‌اند که تماماً غیر واقعی و تحریف حقیقت بوده است.

رئیس اتاق اصناف استان قم ضمن تقدیر از تلاش عموم اهالی رسانه که سعی در انعکاس واقعیت‌های جامعه دارند، افزود: متأسفانه در کنار خبررسانی‌های صحیح، گاهی شاهد انعکاس سهوی یا عمدی برخی مطالب به شکل نادرست هستیم که انتظار می‌رود اهالی رسانه در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند تا اعتماد افکار عمومی به رسانه‌ها، حفظ شود به ویژه اینکه برخی رسانه‌های معاند خارج کشور، در کمین نشسته‌اند تا از هر نکته کوچکی، برای سیاه نمایی استفاده کنند.

وی افزود: کسبه قم همواره به اصول و ارزش‌های اسلامی پایبند بوده‌اند و خود به خوبی واقف هستند که در محل کار خود از چه پوششی استفاده کنند و به نظر می‌رسد برخی افراد با صحنه‌سازی و سیاه نمایی و انتساب عناوین کذایی به اتاق اصناف قم سعی در تخریب حیثیت اجتماعی اتاق اصناف قم را دارند.

خرمی افزود: جامعه ایران امروزه بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و همگی باید تلاش کنیم با رعایت مسوولیت‌های قانونی خود، از ایجاد التهاب بی مورد در کشور جلوگیری کنیم.

رئیس اتاق اصناف استان قم افزود: به رغم اختیارات قانونی که برای مراجعه به مراجع قضائی داریم، ترجیح می‌دهیم رسانه‌ای که با بی دقتی خود موجب انتشار این خبر نادرست شده است، خود به تصحیح مناسب آن اقدام کند و در بازنشر خبر اصلاحی خود نیز بکوشد تا نیازی به شکایت قضائی نباشد.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.