استقبال دانشجویان از نمایشگاه «کاربردینو»

در نخستین نمایشگاه «کاربردینو» که با حضور ۳۳ شرکت فناور و سازمان‌های تخصصی فناوری اطلاعات قم برگزار شد، بیش از ۲۰۰ دانشجو و فارغ‌التحصیل جویای کار به شرکت‌های فناور معرفی شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال دانشجویان از نمایشگاه «کاربردینو»
شناسه : 55186 | انتشار : 31 تیر 1401 - 21:46   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نخستین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال آفرینی دانشجویان و فارغ التحصیلان استان قم با عنوان «کاربردینو» پس از سه روز و با برگزاری رویداد کارآموزشو به عنوان نقطه اوج فعالیت، به کار خود پایان داد.

به گفته روح اله بروجردی، دبیر نمایشگاه کاربردینو و مدیر خانه خلاق سرو، این نمایشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در جهت تحقق شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شده است، شکل گرفت.

بروجردی افزود: ۳۳ شرکت فناور به فراخوان شرکت دراین رویداد پاسخ مثبت دادند و با کمک و پشتیبانی معاونت توسعه منابع استانداری قم، شاهد برگزاری کاربردینو از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه در مجتمع بازار سلام قم بودیم.

مدیر خانه خلاق سرو تصریح کرد: قبل از برگزاری «کاربردینو» و در حین آن، دانشجویان و دانش آموختگان رشته‌های فنی و سایر رشته‌ها، نسبت به ثبت‌نام در شبکه اجتماعی تحصیلی روبرد اقدام کرده و در جریان برگزاری نمایشگاه از نزدیک با شرکت ها آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: قلب نمایشگاه کاربردینو، رویداد «کارآموزشو» بود که متقاضیان کارآموزی در آن با راهنمایی منتورها و گفت‌وگو با شرکت‌ها، محل کار آینده خود را انتخاب کرده و رزومه‌های خود را ارسال کردند و حالا نوبت شرکت‌هاست که از میان رزومه‌های ارسال شده، کارآموزان خود را انتخاب کنند.

دبیر نمایشگاه کاربردینو گفت: بدون همکاری سازمان‌های همکار از جمله کارخانه نوآوری صدران، سازمان نظام صنفی رایانه ای، شرکت دانش‌بنیان روبرد و مساعدت استانداری قم این نمایشگاه برگزار نمی‌شد و امیدواریم این حمایت و همکاری در برگزاری رویدادهای آتی نیز ادامه پیدا کند.

نخستین نمایشگاه کاربردینو از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه در مجتمع بازار سلام قم برگزار شد و بیش از ۲۰۰ دانشجو و فارغ‌التحصیل فرصت‌های کارآموزی خود را انتخاب کرده و ارتباط آنها با شرکت های فناور برقرار شد.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.