آمادگی شهرداری قم برای توسعه تکواندو

شهردار قم از آمادگی شهرداری قم برای در اختیار قرار دادن بخشی از ظرفیت بوستان‌های شهری به هیئت‌های ورزشی جهت توسعه ورزش‌های رزمی از جمله تکواندو خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی شهرداری قم برای توسعه تکواندو
شناسه : 54818 | انتشار : 26 تیر 1401 - 21:08   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد در دیدار با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، اظهار داشت: بوستان ۱۰۰۰ هکتاری قم ظرفیت کم‌نظیری در جهت توسعه انواع رشته‌های ورزشی را در یک محیط مفرح و کم‌هزینه دارد.

وی با بیان اینکه توسعه تکواندو در قم در قالب بوستان‌های شهری نیازمند پیگیری اعضای هیئت این رشته ورزشی است، یادآور شد: مجموعه‌های فرهنگی ورزشی در همه مناطق شهری طی سال‌های گذشته در شهر قم به بهره‌برداری رسیده و در حال احداث است که هم‌اکنون تعدادی از هیئت‌های ورزشی از ظرفیت این سالن‌های مجهز  در مسیر توسعه رشته‌های ورزشی استفاده می‌کنند.

شهردار قم ابراز کرد: ۴۰۰ بوستان شهری قم که برخی از آن‌ها از نظر وسعت و مساحت وضعیت مطلوب‌تری دارند ظرفیت خوبی جهت توسعه رشته‌های ورزشی به وجود آورده‌اند.

وی نقش کارکردی ورزش را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اثر مهم ورزش تقویت اراده و اعتمادبه‌نفس فرد در کنار تقویت جسم است و این مسئله سبب می‌شود تا فرد در جامعه نیز نقش‌آفرین بوده و مسئولیت‌های اجتماعی خود را به‌درستی ایفا کند.

سقائیان‌نژاد در پایان با تأکید بر اینکه زیربنای سرمایه‌گذاری در مباحث فرهنگی، ورزش است، گفت: هادی ساعی به‌عنوان یکی از مفاخر ورزشی کشور می‌تواند در توسعه ورزش تکواندو در قم نقش بسزایی داشته باشد.

نوشته های مشابه
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.