میدان کشاورز چهارراه شد

مدیر منطقه شش شهرداری قم تبدیل میدان کشاورز به چهارراه برای بهبود ترافیک شهری خبر داد و گفت: میدان کشاورز در زمانی ساخته‌شده بود که حجم تردد و تعداد خودروهای عبوری از آن بسیار اندک بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
میدان کشاورز چهارراه شد
شناسه : 54546 | انتشار : 22 تیر 1401 - 18:29   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به تبدیل کارکرد میدان کشاورز در این منطقه به چهارراه، هدف از این اقدام را روان‌سازی ترافیک شهری دانست و اظهار داشت: بر اساس برآورد کارشناسان ترافیک، با تبدیل این میدان به چهارراه، بخشی از گره ترافیکی منطقه مرتفع می‌شود.

وی، میدان کشاورز را از میادین قدیمی شهر قم برشمرد و افزود: میدان کشاورز در زمانی ساخته‌شده بود که حجم تردد و تعداد خودروهای عبوری از آن بسیار اندک بوده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با بیان اینکه میدان کشاورز یکی از میادین ورودی شهر است، گفت: روزانه تعداد زیادی از خودروها از این مسیر تردد می‌کنند و علاوه بر آن عرض خیابان موجود نیز اندک بوده و سبب می‌شود تا در برهه‌ای از زمان در طول روز گره‌های ترافیکی سختی به وجود آید که تردد در آن مسیر به‌سختی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: الزاماً و به‌اجبار باید میدان کشاورز تبدیل به چهارراه می‌شد که این موضوع در شورای حمل‌ونقل ترافیک مطرح‌شده و با تصویب آن میدان تخریب و تبدیل به چهارراه شد.

در پایان ترکمن مدیر منطقه شش شهرداری قم از تعامل و همکاری شهروندان فهیم منطقه که در اجرای پروژه دچار مشکلات ترددی شدند ضمن عذرخواهی، تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.