پایانه اتوبوس‌رانی شهید زین‌الدین قم آماده بهره‌برداری است

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم از ساماندهی پایانه شهید زین‌الدین خبر داد و گفت: این پایانه با هدف بهبود شرایط پارکینگ اتوبوس‌های مستعمل و مازاد در بلوار غدیر ساماندهی شده و آماده بهره‌برداری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پایانه اتوبوس‌رانی شهید زین‌الدین قم آماده بهره‌برداری است
شناسه : 54544 | انتشار : 22 تیر 1401 - 18:24   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیرعباس صفوی به اهمیت ایمنی در پارکینگ‌های اتوبوس‌های شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: شرایط مناسب و استاندارد نگهداری اتوبوس‌ها برای استفاده بهینه از این سرمایه عمومی، بسیار مهم و کلیدی است.

وی ساماندهی مرکز پایانه اتوبوس‌رانی شهید زین‌الدین در بلوار غدیر را موردتوجه قرارداد و افزود: ساماندهی مرکز پایانه شهید زین‌الدین باهدف بهبود شرایط پارکینگ اتوبوس‌های مستعمل یا مازاد در دستور کار قرارگرفته و اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: پایانه زین‌الدین در بلوار غدیر جنب سازمان حمل‌ونقل و ترافیک واقع‌شده که فضای مناسبی نداشت و محوطه‌سازی آن کامل نبوده و به فضای متروکه‌ای تبدیل‌شده بود.

وی ادامه داد: متأسفانه زمین در اختیار شهرداری و سازمان بود، اما استفاده بهینه‌ای از فضا نمی‌شد و محوطه و دیوارکشی مناسبی جهت حفظ ایمنی نداشت که در برخی موارد شاهد سرقت‌هایی در این پایانه بودیم.

صفوی از اتمام محوطه‌سازی، احداث دیوارکشی و انجام حصار پایانه زین‌الدین خبر داد و ابراز کرد: پروژه در مراحل تحویل قطعی و بهره‌برداری است و در حال حاضر وضعیت مطلوبی داشته و به‌زودی برای استقرار اتوبوس‌های مستعمل و یا مازاد استفاده می‌شود.

نوشته های مشابه
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.