دسترسی زائران به حرم حضرت معصومه(س) تسهیل می‌شود

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از راه‌اندازی خط ویژه اتوبوسرانی اطراف حرم، افزایش خودروهای زائربر در پیاده‌راه‌ها و ایجاد یک خط عبور ویژه عابران پیاده روبه‌روی درب ۲۴ حرم مطهر خبر داد و گفت: خودروهای زائربر تاکنون در ۳ خط فعالیت داشتند که بنا شد آستان مقدس یک خط هم از چهارراه شهدا تا درب ۱۲ (باب القبله) راه‌اندازی کند و در این صورت، خودروهای شهرداری برای حمل‌ونقل زائران هزینه دریافت نخواهند کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دسترسی زائران به حرم حضرت معصومه(س) تسهیل می‌شود
شناسه : 54305 | انتشار : 15 تیر 1401 - 20:22   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام علی اشرف عبدی در گفت‌وگویی از برگزاری دومین نشست مشترک مدیریت حرم مطهر حضر ت معصومه(س) با مدیران حمل و نقل شهرداری قم با موضوع بررسی دسترسی آسان زائران به حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد.

وی با بیان اینکه در این نشست مصوبات خوبی داشتیم، افزود: قرار شد سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خط ویژه‌ای را اطراف حرم مطهر ایجاد کند که از چهارراه شهدا شروع شود و به سمت پل آهنچی، میدان مطهری، سه راه بازار، عمار یاسر، میدان روح الله و چهارراه شهدا حرکت کند.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: برای راه اندازی این خط ویژه ۴ دستگاه اتوبوس ظرف هفته آینده اختصاص داده می شود تا دسترسی افراد به اطراف حرم آسان‌تر شود.

وی اضافه کرد: از دیگر مصوبات این جلسه ایجاد یک خط عبور ویژه عابران پیاده در روبه‌روی درب ۲۴ در عرض خیابان اراک است که طرح جدیدی را شهرداری برای حفظ جان و ایمنی مردم اجرا خواهد کرد.

عبدی گفت: در زمینه خودروهای زائربر نیز تا به حال ۳ خط داشتیم که بنا شد آستان مقدس بانوی کرامت یک خط هم از چهارراه شهدا تا درب ۱۲ (باب القبله) راه اندازی کند که در صورت راه اندازی این خط، خودروهای شهرداری برای حمل و نقل زائران هزینه دریافت نخواهند کرد.

نوشته های مشابه
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.