وضعیت پل بلوار امین قم تا یک ماه آینده مشخص می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم در خصوص جمع‌آوری و تخریب پل بلوار امین قم، گفت: با انجام کار کارشناسی، وضعیت این پل تا یک ماه آینده مشخص می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وضعیت پل بلوار امین قم تا یک ماه آینده مشخص می‌شود
شناسه : 54001 | انتشار : 05 تیر 1401 - 20:45   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، ابراهیم معتمدی در حاشیه برگزاری جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان قم، اظهار کرد: با انجام کار کارشناسی، وضعیت پل بلوار امین شهر قم تا یک ماه آینده مشخص می‌شود. 

وی افزود: در این جلسه بحث جمع‌آوری ریل متروک راه‌آهن شهر قم و نیز تصمیم‌گیری درباره پل بلوار امین انجام شد که کمیته فنی آن که در شهرداری تشکیل شده بود، جمع‌آوری این پل را تصویب کرده بود که البته ملاحظاتی داشت. 

معاون استاندار قم با اشاره به مطالعاتی که در سال‌های گذشته در این زمینه انجام شده است، گفت: بنا شد که بر روی این مسئله یک کار کارشناسی‌تر و دقیق‌تری انجام شود که مصوب شد؛ این کار توسط شهرداری با استفاده از مشاور طرح جامع که قرار است تصویب شود، صورت بگیرد.

معتمدی با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری ریل متروک راه‌آهن شهر قم افزود: پل بلوار امین برای این ریل ساخته شده بود در حالی که این پل چند نقطه شهری را محبوس کرده است.  

معاون استاندار قم با بیان اینکه به انجام کار کارشناسی اعتقاد داریم، اضافه کرد: از این رو قرار شد که این مسئله دوباره مورد بررسی قرار بگیرد و ظرف یک ماه آینده گزارش آن در جلسه‌های آینده اعلام شود.

بر اساس این گزارش، در جلسه مذکور درباره موضوعاتی همچون ریل متروک راه آهن (حدفاصل مصلای قدس تا جمکران) و پل مصلای شهر قم، توسط مدیران و کارشناسان شرکت‌کننده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش ایرنا، بخش دوم عملیات اجرایی طرح جمع‌آوری ریل‌های متروک راه‌آهن شهر قم (از ایستگاه مرکزی راه‌آهن تا ایستگاه جمکران به طول هفت کیلومتر) شروع شده و در حال انجام است و بخش نخست آن نیز به طول هشت کیلومتر در حاشیه بلوار امام رضا(ع) به پایان رسیده است.      

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.