بررسی مطالبات شهروندان منطقه ۶ قم

کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری در منطقه شش شهرداری قم برگزار شد و آزادسازی و تعریض خیابان شهید هوشنگی، طراحی دیوارنگاره‌ها و کمبود سرانه‌های فرهنگی و تفریحی از جمله مطالبات شهروندان این منطقه بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی مطالبات شهروندان منطقه ۶ قم
شناسه : 53976 | انتشار : 05 تیر 1401 - 18:16   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در ادامه سلسله جلسات کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری، جلسه این کمیته با تعدادی از مدیران شهری و اعضای شورای شهر قم در مسجد صاحب الزمان(عج) محله امامزاده ابراهیم(ع) در منطقه ۶ شهرداری برگزار و بخشی از مطالبات و مشکلات شهروندان موردبررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور معصومه آمره رئیس کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات و نمایندگان سازمان‌های زیباسازی، پارک‌ها و فضای سبز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به همراه مدیر منطقه شش شهرداری برگزار شد، نسبت به رسیدگی به درخواست‌های شهروندان پیرامون مباحث مختلف شهری تصمیماتی گرفته شد.

آزادسازی و تعریض خیابان شهید هوشنگی، نام‌گذاری شوارع و معابر به اسامی شهدا، طراحی دیوارنگاره‌ها و کمبود سرانه‌های فرهنگی و تفریحی مهم‌ترین مطالبات مطرح‌شده شهروندان در این جلسه بود.

در قالب این جلسه مقرر شد تا سازمان زیباسازی شهرداری قم نسبت به طراحی و اجرای دیوارنگاره در سطح منطقه اقدام کرده و نام‌گذاری اسامی شهدا نیز به‌زودی در سطح منطقه عملیاتی شود.

همچنین در خصوص سایر مطالبات مطرح‌شده مانند تعریض خیابان شهید هوشنگی و افزایش سرانه‌های فرهنگی و تفریحی نیز مقرر شد تا بررسی و رایزنی نسبت به تأمین اعتبارات لازم، تصمیماتی در سطح مجموعه مدیریت شهری قم انجام بگیرد.

نوشته های مشابه
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • عدالت عابدینی

    تاریخ : ۳۰ - آذر - ۱۴۰۱

    دربلوار سیدشهدا نه سرعت گیر ،نه عابرپیاده وجود دارد بچه‌ها چه جوری عرض خیابان رد بشوند.ماشین ها باسرعت ۱۲۰ حرکت میکنند


    پاسخ