تأکید فرمانده سپاه قم بر کنترل فضای باشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه اولویت‌هایی برای قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی مشخص‌شده که این اولویت‌ها باید موردتوجه همه دستگاه‌های استان قرار گیرد، گفت: برخی مراکز درمانی، باشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها مروج هستند و اگر این مکان‌ها مدیریت نشوند در اماکن عمومی تغییر وضعیت را نخواهیم داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید فرمانده سپاه قم بر کنترل فضای باشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها
شناسه : 53582 | انتشار : 25 خرداد 1401 - 19:30   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سردار محمدرضا موحد در نشست قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات شهرداری قم در قرارگاه ۱۹ دی و اقدامات ارزشی اظهار کرد: طرح شهربانو نیز یک طرح جامع و کامل است که باید با مشارکت همگانی دنبال شود.

وی ادامه داد: مسئولان قرارگاه ۱۹ دی در سال ۱۴۰۰ کارهای گسترده‌ای انجام دادند، اما هجمه دشمن بسیار سنگین است و این هجمه دشمن نیز بیش از ۳۰ سال وجود داشته است؛ کار فرهنگی این‌طور نیست که امروز کار کنیم و فردا نتیجه بگیریم، بلکه ما نیازمند کارهای بنیادی و اساسی هستیم.

دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم با بیان اینکه در قرارگاه دورهم جمع شدیم تا خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد قم را محقق کنیم، ابراز کرد: رسیدن به این هدف کار سختی است، اما امیدواریم که قم را به‌عنوان الگوی دیگر شهرها معرفی کنیم.

وی بر استمرار برگزاری جلسات کمیته‌های قرارگاه تأکید و عنوان کرد: کمیته‌ها از ظرفیت معاونت تبلیغات حوزه نیز می‌توانند استفاده کنند و در این راستا تعامل میان کمیته‌ها باید افزایش یابد؛ طرح‌ها و رزمایش‌های قرارگاه باید با مشارکت یکدیگر اجراشده و استمرار یابد تا به نتیجه برسد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با تأکید بر اینکه اولویت‌هایی برای قرارگاه مشخص‌شده که این اولویت‌ها باید موردتوجه همه دستگاه‌های استان قرار گیرد، گفت: برخی مراکز درمانی، باشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها مروج هستند و اگر این مکان‌ها مدیریت نشوند در اماکن عمومی تغییر وضعیت را نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهربانو که به همت شهرداری قم تهیه‌شده در دیگر مجموعه‌ها نیز قابل الگوبرداری است؛ دانشگاه علوم پزشکی، صمت و ورزش و جوانان استان طرح تهیه کنند و در کمیته‌های قرارگاه کمک می‌کنیم تا طرح بررسی‌شده و تأمین نیرو شود اما دستگاه‌ها هم باید مشارکت لازم را داشته باشند.

موحد یادآور شد: کمیته فرهنگی با مشارکت نیروهای محلی به بوستان‌ها ورود می‌کند و در کمیته اجتماعی نیز با محوریت خانه‌های سبز و خانه‌های اعتماد کارهای مردمی را دنبال می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تجمعات انقلابی و حزب الهی روحیه جهادی را ارتقا می‌دهد، گفت: حرکت‌هایی همانند همخوانی سرود سلام فرمانده باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد، سه‌شنبه هفته آینده همزمان با ۳۱ خردادماه اجتماع مردمی یاوران مهدی را در مسجد مقدس جمکران خواهیم داشت که ظرفیت دستگاه‌ها و نهادها نیز در این راستا بکار گرفته خواهد شد.

نوشته های مشابه
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
جشنواره روایت جهاد استان قم تمدید شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.